Cyper Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 (redigerat) Är detta ett sätt reta skaparna av Crazy frog? En grön gummibjörn som presenteras med klitichig röst, smurfaktiv musik samt hemska färger. Disneyland Is teh shiet. Den är både grön och ful, trots detta vill alla lyfta bort dess kläder och se om den har mer än gummi bakom den förbjudna, hemliga porten. Frågan återstår; Är det en gummibjörn eller en dansande godis? Nåja, till videon. ICH BIN EIN GUMMIBEAR! Redigerat 18 Juni 2007 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 rätt kul sång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 helt konstig, men ganska rolig sång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Haahhha sköön juh xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Skum... lustig sång ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Jag har den låten, fett skön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Haha! Den var bra ju! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 beroendeframkalande låt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Det här kommer att ge mig mardrömmar... Den påminner mig om Schnappi, kanske för att den är på tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Typ beroende frammkallande låt.. Men bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Typ beroende frammkallande låt.. Men bra.. det första är sant men jag tycker inte den är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.