Hoppa till innehåll

Zoras Jätte Fisks Mage


Loox
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså jag är där när hon sätter sig ner och man ska bärra henne, jag vet att ni inte vill skriva en hel guide till mig men kan ni inte skicka in en guide om hur man gör i hans mage till nintendo 64 fusken. Please skulle betydda mig enormt.

Redigerat av sickinsea
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag ska sammanfatta det sickinsea just skrivit, så vill han att VI ska skriva ner hela j*vla OOT guiden bara för att han inte orkar åka och köpa den själv?

Har jag uppfattat allting rätt?

Redigerat av Hajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså det är bara det att jag behöver verkligen hjälp i Juba Jubas belly eller vad det heter för jag har nästan prövat allt som går att göra men jag fattar liksom inte hon bara sätter sig ner och då tar man upp henne och liksom vad ska man göra sen??? asså jag har totalt lackat ur för jag har suttit i typ 7 timmar sammanlagt och spelat i Jätte fiskens mage men jag fattar inenting, ska man hitta något eller vad ska man göra??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag ska sammanfatta det sickinsea just skrivit, så vill han att VI ska skriva ner hela j*vla OOT guiden bara för att han inte orkar åka och köpa den själv?

Har jag uppfattat allting rätt?

 

Nee, förresten vad menas med KÖPA hela guiden??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med tanke på att spelet är 9 år gammalt, så kan det nog vara ganska svårt att hitta en guide till OoT.

 

Men du kanske kan hitta en begagnad på t ex Tradera.

 

Eller så går du in på Gamefaqs och hittar en guide. Om du inte kan engelska så finns det en svensk där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...