Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Få se Vanila Sky med Tom Cruise, Amelie From Montre franskt skräp. Blade filmerna, riktiga B filmer. Har sett en hel del annat skräp också men hjärnan vägrar arbeta just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Senaste Batman var misslyckad tyckte jag, man fatta inget av handlingen. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Spawn, Dungeons&Dragons, många Svenska thrillers, mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Batman Begins:Sämst asså snack i 20 min,fight i 20 sek,snack i 20 min sen fortsätter den så. Bad Santa:Den va bara dålig handla bara om sprit och sex hela tiden. Hajen 3:Skratta mer åt att den var så dåligt gjord en vad jag rös åt den.Det ser ut som pappersbitar flyter i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Kan du skicka någon trailer eller liknande på Hajen 3? Jag vill se om det stämmer, alltså alla säger den är så kass.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 (redigerat) I princip alla filmer som gjorts det senaste årtiondet med riktiga skådespelare som baseras på serietidingar. Typ Spiderman, 300, X-men, Batman, Daredevil osv. Redigerat 26 Juni 2007 av 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 american pie bandcamp En bra serie men den filmen var kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Spy kids 3D Den är sämst finns ingen sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Måste nog vara Eragon eftersom de sket i 80% av boken. En ren besvikelse o gå o se den på bio för 200 spänn. Annars så såg jag grim reaper hos polaren igår, och när filmen var slut så fattade jag inte vrf jag inte satt vid datorn istället för att ha tittat på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Vanilla sky är riktigt dålig, satt och släpade mig igenom hela filmen och den kändes som 5-6 timmar. Eragon var ganska okej gjord men den var dålig därför att de hade missat så många viktiga detaljer ur boken som den är baserad på. Tur & retur är en svensk film som nästan provar likna "familjefällan" vilket var väldigt fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Amelie From Montre franskt skräp. Jag tycker att Amelie From Montre är riktigt dålig. Kanske inte den sämsta men mycket, mycket dålig. Hur kan den filmen få 5 + i aftonbladet? Den sämsta är nog den där Flugornas Herre som vi såg i skolan. Var helt osebar och extremt obehaglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Få se, kan nog lägga till ett antal filmer till Svenska filmer (inte alla, men måååånga) New Blood Derailed Double Dragon jag valde de tre sistnämnda för att de är grymt dåligt gjorda, jag tycker nästan synd om regissören till dessa filmer ... ja, vissa borde nästan skjutas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.