Hoppa till innehåll

Sämsta Film Ni Någonsin Sett?

Easton

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Batman Begins:Sämst asså snack i 20 min,fight i 20 sek,snack i 20 min sen fortsätter den så.

Bad Santa:Den va bara dålig handla bara om sprit och sex hela tiden.

Hajen 3:Skratta mer åt att den var så dåligt gjord en vad jag rös åt den.Det ser ut som pappersbitar flyter i vattnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste nog vara Eragon eftersom de sket i 80% av boken. En ren besvikelse o gå o se den på bio för 200 spänn.

Annars så såg jag grim reaper hos polaren igår, och när filmen var slut så fattade jag inte vrf jag inte satt vid datorn istället för att ha tittat på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vanilla sky är riktigt dålig, satt och släpade mig igenom hela filmen och den kändes som 5-6 timmar.

Eragon var ganska okej gjord men den var dålig därför att de hade missat så många viktiga detaljer ur boken som den är baserad på.

Tur & retur är en svensk film som nästan provar likna "familjefällan" vilket var väldigt fail.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Amelie From Montre franskt skräp.

Jag tycker att Amelie From Montre är riktigt dålig. Kanske inte den sämsta men mycket, mycket dålig. Hur kan den filmen få 5 + i aftonbladet?

Den sämsta är nog den där Flugornas Herre som vi såg i skolan. Var helt osebar och extremt obehaglig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Få se, kan nog lägga till ett antal filmer till

Svenska filmer (inte alla, men måååånga)

New Blood

Derailed

Double Dragon

jag valde de tre sistnämnda för att de är grymt dåligt gjorda, jag tycker nästan synd om regissören till dessa filmer

... ja, vissa borde nästan skjutas....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...