TheTortoise Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Jag har inget sommar jobb jusst nu men ska få ett på pappas jobb ska bara vara assistent i en vecka sen så får jag 1000kr , Men hur som helst har du sommar jobb ? och vad är det ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag ska sommarjobba, det är typ nått skit man ska göra, klippa buskar å sånt, i en vecka, jag får 4500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 :o Mycket , Jag ska kräva lön förhöjning xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Gör det ^^ Jag har inte lyckats få tag på nåt som jag skulle kunna tänka mig att jobba med, så jag hjälper till lite här hemma istället och får lite pengar för det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Det är lite surt att man ska behöva vara 16+ för att få köra enkla maskiner, till exempel en gräsklippare, så det går inte för mig. Nästa år har jag iallafall ett jobb, för jag har "kontakter" (det vill säga min mammas jobb). Jag får väl helt enkelt ta det lugnt i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Min mamma vill att jag ska ha ett sommarjobb men jag vet inte vart jag ska ha isåfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Får jobba lite hemma och får betalt för det eftersom det är i stortsett omöjligt att få ett riktigt sommarjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Jag får jobba i trädgården med att klippa buskar och rensa ogräs. Jobbigt men man får lön för mödan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Jag har inget för tillfället men jag hjälper till lite här hemma men nästa år ska jag se om pappa kan skaffa ett jobb åt mig i farsta centrum(han e fastighetsskötare där). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.