Bplay Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Jag har precis skaffat mig en blogg och tycker det ska bli kul att skriva. Har ni någon blogg? Vad tycker ni om att skriva det? Jag tycker det är kul att få uttrycka och ha en diskussion med mig själv som andra sedan kan läsa.. Här är min blogg förresten :) Bevaka min nya blogg :)? http://www.metrobloggen.se/bonnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 nej jag har ingen blogg,tror inte att jag orkar hålla igång den.men man kan ju läsa andras ibland:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 nej jag har ingen blogg,tror inte att jag orkar hålla igång den.men man kan ju läsa andras ibland:) du kan alltid bevaka min :) Skrev en rätt intressant vinkling på svenskar å deras beteende till ekonomi, ska försöka ha en sådan liten mening med mina inlägg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 min morsa och hennes syrra håller ofta på med sina bloggar men min mosters blogg var i tio topp här är länken till morsans blogg miafia tyvär så e min mosters blogg nerlaggd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Bloggar är väl okej om man vill uttrycka sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag tycker att det är helt okej, skulle inte ha ngt imot att själv göra ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Några kommentarer på min? www.metrobloggen.se/bonnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Bonnie, dina åsikter om väder var intressanta...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Bloggar kan vara rätt roliga att läsa i bland, blogg är bra i fall om man vill skriva sina åsikter utan att argumentera med folk, och det är absolut inget fel med att blogga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Vissa bloggar är ju speciellt bra, som de som bloggade i Irak eller nåt, då kunde folk läsa om hur vardagen där såg ut, och då fick man mer information än reportrarna fick fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Att denna tråd hör hemma i debattforumet kan man fundera på, men i alla fall. Jag tycker bloggar är lite som lunarstorm och andra sådana sidor som lockar ungdomar. Känns lite fjortisaktigt. Men inget fel på det antar jag. Skulle själv aldrig hålla på med sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 http://philip-96.spaces.live.com/default.aspx?_c02_owner=1 Min space där finns en blogg. Min åsikt om darin å dom -.--- Kommentar gärna min. Har typ inte skrivit något Din var Nice Bonnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.