BeerIsGoodForYo Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Skrivet 20 Juni 2007 Jag har en lvl 42 orc rouge me DW. ja undrar vilket specc som e bästa för mig. jsut nu har ja subtetly. BTW ja äääälskar ambush!
Karamba Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) rogues har alltid DW på 10+ ;-p om du äääääääääääälskar ambush så ta assassination+sub.. typ, http://www.wowhead.com/?talent=i0ec0xZZxMech den använde jag i pvp och lite pve, sen speccade om combat på 70 för löjligt mkt dmg Redigerat 20 Juni 2007 av Karamba
Crys Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Skrivet 21 Juni 2007 Du borde INTE specca Subtley / Assasination om du vill levela snabbt , Combat är mycket bättre för det.
Karamba Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Skrivet 21 Juni 2007 exakt, du får älska ambush sen, combat är maffigast och det man ska ha för lvling :d
Black Shadow Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Skrivet 23 Juni 2007 Där har ni helt fel. Om man spelar wow för att vara så bra som möjligt och göra det bästa blir det väldigt tråkigt. Man ska spela på ett sätt som är ROLIGT. Om du älskar ambush, skaffa subletly spec, du har en skitbra ambush improve talent där som ger 45% extra critchans på ambush. Mitt Motto : Spela som du tycker är roligt, ändra bara det som du vill ändra eller det som är nödvändigt ( borde korta det :lol: ) DVS : Om man gillar att lira svärd. LIRA SVÄRD. Om du tror att du behöver spara till epicmount, spring inte och köp gear, spara och köp bara gear när du MÅSTE.
Crys Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Skrivet 24 Juni 2007 Där har ni helt fel. Om man spelar wow för att vara så bra som möjligt och göra det bästa blir det väldigt tråkigt. Man ska spela på ett sätt som är ROLIGT. Om du älskar ambush, skaffa subletly spec, du har en skitbra ambush improve talent där som ger 45% extra critchans på ambush. Mitt Motto : Spela som du tycker är roligt, ändra bara det som du vill ändra eller det som är nödvändigt ( borde korta det :lol: ) DVS : Om man gillar att lira svärd. LIRA SVÄRD. Om du tror att du behöver spara till epicmount, spring inte och köp gear, spara och köp bara gear när du MÅSTE. Men saken är att Det är lite svårt att leva på crits i Pve. Och han frågar vilket specc som är BÄST , inte ROLIGAST.
Black Shadow Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Skrivet 24 Juni 2007 Fel igen. Jag levde på crits 50-65 inte svårare än combat. Combat tog jag för omväxling, var lite trött på min dagger :S Mitt tips är börja med att skaffa cold blood i assass, skaffa sedan preparation i sub, du måste vara typ 50 innan det är klart så det räcker ett tag, jag hade den speccen till typ 60-65 någonstans
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Skrivet 25 Juni 2007 tyvärr är combat med 2 svärd snabbare än dagger + ambush o liknande, önskar ja kommit på det tidigare på min rogue -_-
Crys Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Skrivet 26 Juni 2007 Fel igen. Jag levde på crits 50-65 inte svårare än combat. Combat tog jag för omväxling, var lite trött på min dagger :S Mitt tips är börja med att skaffa cold blood i assass, skaffa sedan preparation i sub, du måste vara typ 50 innan det är klart så det räcker ett tag, jag hade den speccen till typ 60-65 någonstans Lite svårt att gemföra båda speccen ? Combat är snabbare och stadigare DPS.
rogueman Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Skrivet 28 Juni 2007 Med §min lvl 42 human rogue speccar jag Sutblety, jag tycker det är bra, fast jag har 2 svärd :(
Rekommendera inlägg