Hoppa till innehåll

Specc För Rouge Me Dw


Rekommendera inlägg

Där har ni helt fel.

Om man spelar wow för att vara så bra som möjligt och göra det bästa blir det väldigt tråkigt. Man ska spela på ett sätt som är ROLIGT. Om du älskar ambush, skaffa subletly spec, du har en skitbra ambush improve talent där som ger 45% extra critchans på ambush.

 

Mitt Motto : Spela som du tycker är roligt, ändra bara det som du vill ändra eller det som är nödvändigt ( borde korta det :lol: )

 

DVS : Om man gillar att lira svärd. LIRA SVÄRD. Om du tror att du behöver spara till epicmount, spring inte och köp gear, spara och köp bara gear när du MÅSTE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Där har ni helt fel.

Om man spelar wow för att vara så bra som möjligt och göra det bästa blir det väldigt tråkigt. Man ska spela på ett sätt som är ROLIGT. Om du älskar ambush, skaffa subletly spec, du har en skitbra ambush improve talent där som ger 45% extra critchans på ambush.

 

Mitt Motto : Spela som du tycker är roligt, ändra bara det som du vill ändra eller det som är nödvändigt ( borde korta det  :lol: )

 

DVS : Om man gillar att lira svärd. LIRA SVÄRD. Om du tror att du behöver spara till epicmount, spring inte och köp gear, spara och köp bara gear när du MÅSTE.

 

 

Men saken är att Det är lite svårt att leva på crits i Pve. Och han frågar vilket specc som är BÄST , inte ROLIGAST.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel igen. Jag levde på crits 50-65 inte svårare än combat. Combat tog jag för omväxling, var lite trött på min dagger :S

Mitt tips är börja med att skaffa cold blood i assass, skaffa sedan preparation i sub, du måste vara typ 50 innan det är klart så det räcker ett tag, jag hade den speccen till typ 60-65 någonstans

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

tyvärr är combat med 2 svärd snabbare än dagger + ambush o liknande, önskar ja kommit på det tidigare på min rogue -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel igen. Jag levde på crits 50-65 inte svårare än combat. Combat tog jag för omväxling, var lite trött på min dagger :S

Mitt tips är börja med att skaffa cold blood i assass, skaffa sedan preparation i sub, du måste vara typ 50 innan det är klart så det räcker ett tag, jag hade den speccen till typ 60-65 någonstans

 

Lite svårt att gemföra båda speccen ? Combat är snabbare och stadigare DPS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...