g1zm0 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 pricerunner :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 pricerunner :P http://se.pricerunner.com/f/47/Programvaro...q=photoshop+cs3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Ska jag vara ärlig så har nog ingen på fuska köpt sitt Photoshop även om många så innerligt tjatar om hur hemskt det är med olaglig nerladdning. Men om du verkligen ska köpa det så är nog pricerunner ett bra val eftersom dom kan leta upp vart det är billigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipes Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Egentligen så kör både jag och flertal andra jag känner. Om man inte tjänar pengar på det program eller likande man har illegalt så är det "nästan" lagligt. Altså när man vill tjäna pengar på sina bilder i Photoshop så bör man köpa det. Annars om en kille eller tjej på 14-17 år vill leka runt lite anser jag det Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.