JanazTheOne Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Vad ska man med usb portarna där bak till? (förutom lan adapter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 (redigerat) Tja... för tillfället inte så mycket, men kylare t.ex. Sedan kommer det att komma fler funktioner (rykten om USB-hårddisk) Redigerat 22 Juni 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 på hårddisken ska man kunna lägga in alla sparningar och lägga in musik så att man kan ha vilken musik som hells när man spelar spel,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Om dne kommer, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 ganska göt. Är det sagt hur stora dom kommer bli då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 kommer inte ihåg men det var en ganska stor disk. Kanske är på 8 gig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Det kommer nog dyka upp en hel del saker som man kan sätta i USB portarna skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Kylare finns ju... men den låter som ett sågverk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Skulle gissa att dom kanske släpper ett tangentbord till Wii också. Det skulle iaf jag vilja ha. Och så nåt chattprogram för Wii vore fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Det kommer inte komma en extern hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Jag provade mitt USB-tangentbord i Wii & det chrashade, men det funkade när jag drog ut det & starta om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Det låter ju mystigt men bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.