Gäst Youx Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Tja skulle vilja ha nåt bra program för å spela upp avi filer, för ja vill inte använda windows media player.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 VLC media player, kan spela upp de flesta filformat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 (redigerat) okej tack ;P de ska ja testa EDIT: nu har jag det men det funkar inte.. skärmen är bara svart å man hör ljudet.. å ha testat flera filmer så de inte var filmen ve va fel på .. och han stöder filformatet.. nåt annat program lr e de nån inställning man m¨ste göra? men ja hitta inget Redigerat 22 Juni 2007 av Youx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Divx kanske du behöver? Fast VLC brukar ha alla codecs som finns installerade redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Media Player Classic skulle jag vilja rekommendera. Den har allt man behöver, utom codecs som man precis som med de flesta andra program för ladda hem själv. Jag föredrar den framför VLC. Enda bra med VLC är att massa codecs hänger med som standard. Men annars kan man lika gärna köra MPC =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 jag brukar använda divx det tycker jag e det bästa till avi filer www.divx.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Jag använder Winamp, ja tror deras sida är typ http://www.winamp.com :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Jag använder JetAudio.. Det är rent av... oslagbart ^^ Sök på www.download.com och läs mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.