klister92 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Hur kommer jag till city in the sky. jag har visat lappen till telma i baren. hon säger att jag ska visa den för någon annan. jag måste bota Ilias minnesförlust. Jag är i desperat behov av hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Du ska gå ner till Shad i underjorden i kakarika village (Där Llia är) och prata med honom. Sen ska du till tanten i Hidden Village och visa henne Domino Rod och då kommer hon ge dig nånting,exakt vad minns jag inte. Sen ska du prata med Shad igen och han kommer ge dig en bok,sen ska du leta efter massa statyer i Hyrule och flytta på dom så då kommer du få en bok av varje,sen går du tillbaka till Shad och då tar du din Domino Rod och flyttar på statyn i kakarika villgae,vid Llia men sen så måste du få ut honom ur grottan så han inte ser när du och Midna tar en kanon och tar den till Lake Hylia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
musen88 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Du ska gå ner till Shad i underjorden i kakarika village (Där Llia är) och prata med honom. Sen ska du till tanten i Hidden Village och visa henne Domino Rod och då kommer hon ge dig nånting,exakt vad minns jag inte. Sen ska du prata med Shad igen och han kommer ge dig en bok,sen ska du leta efter massa statyer i Hyrule och flytta på dom så då kommer du få en bok av varje,sen går du tillbaka till Shad och då tar du din Domino Rod och flyttar på statyn i kakarika villgae,vid Llia men sen så måste du få ut honom ur grottan så han inte ser när du och Midna tar en kanon och tar den till Lake Hylia. fel först säger hon att du ska visa den för doktorn han finns i huset närmast östra porten och sen går du in där och så finns det en låda när doktorn har gått in i sitt rm asså för han vill inte hjälpa till och då flyttar du på lådan och då finns det någon grön medicin bli varg och sniffa det sen blir du människa och gå ut och så går du ut genom porten och blir varg och sen går du in igen och så går du till telmas bar och där utanför står hennes katt igen och så går du ut genom södra porten assa den närmaste och då ska man vänta tills det blir natt och då kommer en massa monster döda dom då får du en staty den ska du ge till LIla och hon kommer minnas lite och då ska du till hidden village dom visar vart det ligger på kartan och så när du kommer ditt så ska du döda 20 gröna snubbar och sen kommer en tant ut och så pratar du med henne så får du en sak LIla gjort och så visar du den för LIla i kakariko och då minns hon allt och så får du saken den gör så att du ka kalla på Epona när du vill och då ska du till tanten igen och visa diminition road och då får du en bok visa den för shad och sen ska du leta upp alla statyer och hitta saker och när dn är full visar du den för shad igen och då funkar det inte och han går och då börjar ditt dominition rod lyssa igen och då kan du flytta på statyn och går in och då kommer shad och blir förvånad och då ska du gå til kanonen och trycka på warp men det går för shad är där så du ska prata med honom och då går han och då ska du ta kanonen tll lake hylia och så går du och pratar med clown snubben och han fixar den för 300 rupee och så betalar man det och då tar man clawshot och skjuter sig fast i kanonen i ett hål och sen flyger du iväg :D :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 var ligger hidden village då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 I nordvästra Hyrule (Nordöstra på GC). Efter Bridge of Eldin, om man går norrut, så är det en väg. En bit in på den vägen kan man svänga till höger (vänster på GC), och den vägen leder till Hidden Village. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Sorry,jag blanda ihop de x´´´D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anterior97 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Men fortsätt bara Rakt fram efter en stund så kommer du se nåra stenar åt vänster(Eller en ingång) Det e inte alls höger så du vet:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Ja, på Wii-versionen är det det, eftersom den är speglad. Men på GC är det til vänster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg