Hoppa till innehåll

Hur Får Man Tillbaka Borttagen Gubbe?


Rekommendera inlägg

Han är ju nybörjare , 16 tar kanske ett tag för honom?

 

 

Karha : du säger att du hadde ett gräl me dina föräldrar så du blev så arg och deletade gubben? haha.

 

 

Det funkade när jag blev hackad på min hunter och när lillebrorsan deletade min priest -.-

Redigerat av Karha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror charactern måste vara level 10, och man får tillbaka all gear + pengar.. Men, slösa den inte på en level 16.. 'Character Revivings' är begränsade.

 

Äru d*m inte äre nå "Charcher Revivngs" gräns du kan ta tbx den flera gånger..

 

Jo när du tar tbx din char så får du tbx pengar och gear om du inte sålde allt gear eller skicka väg pengarna. ha de så trevligt med ditt spelanade på din lvl 16 shaman:D själv håller jag på med en shaman som nu är bara lvl 26-27 minns ej är på semester så har ej tillgång till wow här för att datorn är helt seg så is inte installera WoW:P men min shaman är på servern : khadgar med namn :Vertisox och jag har en lvl 70 hunter som heter amulia samma server båda är alliance om någon vill spela med mig:).. Hej då alla:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med andra ord karaktär återupplivning om du bortser från hans stavfel.. Du kan använda den 4-6 ggr tror jag om jag minns vad hon i telefonen sade. Men det beror på hur karaktären har blivit raderad.

Redigerat av Karha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fått tillbaka mina chars 3 gngr. De har blivit strängare med karaktärs restore nu.. Frågade efter min warrior som jag tagit bort för nån konstig orsak.. Men då ville de ha bättre detaljer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går nt att ta tillbaks ditt account/gubbe, om du har raderat det,

för gubben finns inte kvar i databasen = du kan inte få tillbaks den :(

 

du har inte tänkt läsa igenom tråden innan du skriver? Många av oss har gjort d förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jodå det finns begränsningar på det. För efter varge gång jag har tagit tebax, har en gm sagt. ''var lite försiktigare nästa gång du deletar din gubbe bla bla Det är bara tillfälligt att man ska kunna ta tebax!'' eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...