Hoppa till innehåll

Hur Märker Dom ?


CSGuy128
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst mithril

det är ju så de gör tar sakerna på sin main men jag tror han har fått svar på sin fråga så denna tråden kan blir låst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han har fått svar, men bara felaktiga svar.

 

Jagex ser hur man flyttar sin mus på runescape. Vilka saker man har musen över, vart man klickar, vart man högerklickar o.s.v

Ifall de ser en char som "rör" på musen exakt likadant i 8 timmar så är det klar att det acccountet blir bannat. Men ifall botten använder olika mönster för sina musflyttningar hela tiden så är risken inte lika stor för att bli bannad.¨

 

Hoppas att jag förklarade bra där. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

han menar jagex

 

han har fått svaret och det rätta svaret är att de har ett program som kollar vilka som har scirp denna tråden kan låsas nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han menar jagex

 

han har fått svaret och det rätta svaret är att de har ett program som kollar vilka som har scirp denna tråden kan låsas nu

 

Tycker man borde få bota. Liksom om skiten är så j*vla trist att man inte äns orka spela det för att bli bra. Ochi stället ska man tvinga folk att spela ändå så j*vla elakt :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han menar jagex

 

han har fått svaret och det rätta svaret är att de har ett program som kollar vilka som har scirp denna tråden kan låsas nu

 

Men om alla botar så skulle snabbt grejerna i spelet höjas i pris och alla som inte scriptar skulle ha svårt för att ens få full black.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han har fått svar, men bara felaktiga svar.

 

Jagex ser hur man flyttar sin mus på runescape. Vilka saker man har musen över, vart man klickar, vart man högerklickar o.s.v

Ifall de ser en char som "rör" på musen exakt likadant i 8 timmar så är det klar att det acccountet blir bannat. Men ifall botten använder olika mönster för sina musflyttningar hela tiden så är risken inte lika stor för att bli bannad.¨

 

Hoppas att jag förklarade bra där. (:

 

 

salzalada har rätt, dom kollar hur man rör musen osv och när man loggar ut så skickar dom en 60 sekunders ''video'' till jagex om deras program har ''hittat'' att dom bottar...

 

artmoney funkar inte... nabs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...