Satisfaction Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) På mitt datorskrivbord syns en halv cirkel som ser ut som en jordglob i högra hörnet som syns även när jag öppnar explorer och andra program och det visas 'öppna genom att dubbelklicka' och jag riskerar inte att få virus igen.Uppskattar svar. P.S Det finns ingen pil som på en vanlig ikon och inget namn. Redigerat 25 Juni 2007 av oskar05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Tror du att du kan ta en screenshot på det? Det låter i alla fall som att du har Win ME eller lägre, då är det i så fall att det ska det vara en jordglob i hörnet. Men på Skrivbordet? Då måste det vara ett virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Kan du markera den halva cireln? KLICKA EJ PÅ DEN!!! Markera med hjälp av dra och släpp (lite säkrare)... Om du kan något om processlistan i Aktivitetshanteraren så kan du ta dig en titt på den eller så kan du skicka ett screenshot på processlistan, så kan jag ta mig en titt på den. Där borde det synas om något felaktigt är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Kan ej markera kan ej dra den över skrivbordet och dessutom tror jag att den har tagit upp riktigt med plats på datorn. nu har jag nånting med 189MB hade mycket mer förut.Och var ligger aktivitets hanteraren nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 ctrl + alt + delete... btw, hittae en konstig process innan.. ska jag stänga av den? den heter spoolsv.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K3viin Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Nej, jag förmodar att det är ditt Norton antivirus skydd, inget annat, annars kan du ju virus söka datorn också B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 ctrl + alt + delete... btw, hittae en konstig process innan.. ska jag stänga av den? den heter spoolsv.exe spoolsv.exe är till skrivare. Om du skriver ut från flera dockument sammtidigt så ställs de på kö. Den finns i Windows från början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.