Northwest Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Vilken tv-serie är den sämsta ni har sett? Själv tycker jag Amerikanska choppers bara är s*it. American Choppers äger ju :cool: men Lost är den dåligaste för jag fattar inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Vilken tv-serie är den sämsta ni har sett? Själv tycker jag Amerikanska choppers bara är s*it. american choppers är ganska bra, de bygger coola bågar, men när sr får spel är det inte lika kul att se, lost måste man följa för att uppskatta helt och den sämsta serien jag sett på tv nyligen var babes i bushen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Drew Carey Show och andra sämsta drama serier. Drew Carey show är en komedi serie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 haha, måste vart ett för as länge sen xD Tre kronor hette det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daz Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Lost, det är ju ingen handling i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Top Model Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.