Gäst golf Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 kom bara med ett förslag ju :gitarr: :bah: :blink: :unsure: :meddum: förslag här: du kan ju typ säga att dom flästa i din klass å dom som till å med är minndre får spela GTA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag har kört GTA hos en kompis och tycker att det är jätteroligt, det e bara ett problem: jag får inte köpa det :( . Nån som vet hur jag ska kunna övertala min morsa( får bara köra spel från 16 år )?vad har du för 16års spel då?? för det finns 16års spel som är värre än san andreas. när jag köpte gta vice city stories sa jag att det är kukl att köra bil och jag är ingen höjdare på uppdragen. det funkade! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Ladda ner det, eller så bränner du din kompis skiva och säger att det är från 16+. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 VA?!! Är det sant?? Tillochmed jag som är 10 (snart 11) får ha GTA!! Säg det till din morsa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 klart det är sant skulle han luras? nä tror ej det men iaf: ja, du skulle kunnda bränna det hos en kompis. lr så köper du spelet kastar shodralet då ser hon väl inte att det står 18? då kan du säga att det är från 16år lr mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 lr så köper man det bara,föreldrarna behöver ju inte veta nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 nä, men det kanske är lite svårt att gömma det :/ men som jag sa förut om du gör det sen kan du ju spela det när hon inte är hemma lr nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 säg att dett är ett bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 kisss: det står ju fortfarande 18årsgräns på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Men herre gud. Va f*n min lille bror är 5 år gammal och han spelar gta sa fullt ut och dödar människor. Snacka om "Herre gud då kan han bli som dom i spelet" aktig morsa, eller nån liknande stil på paranoid. Försök övertala henne. han mamma vill ju bara väl fattaru väll ? hon kanske tror att dt är dåligt för sin son om han spelar sånt .. kanske inte "han kommer bli som dom i spelet" utan att det inte är bra för bar att se sånt .. jag vet inte ! men hon menar nog inte "jag vill at min son ska ha tråkigt" ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 (redigerat) Ffs? Känner en som är fyra som sitter och kör det hela tiden hahaha ________________________ Här finns lite länkar om speltest http://www.fuska.nu/spel/?s=3&id=3051&tid=22446 http://www.fuska.nu/spel/?s=3&id=3051&tid=22107 (Står inte så mycket om våld här) http://www.fuska.nu/spel/?s=3&id=3051&tid=18896 Inget om våld här. Redigerat 11 April 2008 av Skriken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Haha Welcome to my life :lol: Fick heller inte spela det innan men lånade det av en kompis i smyg :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg