WowB Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Just nu ska mina föräldrar skilja sig dom skriker och pratar hela tiden :( och jag vill så gjärna vara med pappa och de värkar inte som om han vill ha mig o mamma kanske ska flytta till stockholm jag vill inte till stockholm jag vill inte ha nya vänner jag e nöjd här i göteborg . Så hur kan jag få pappa att vara med mig ? pls svara fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 aj då :/ tycker du ska prata med pappa och fråga ifa det verkligen är så som du känner och tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 är du säker på att dom ska skiljas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Du för ta ett snack med din far, säg att du inte vill flytta från gbg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Tvinga din mamma att stanna i stan (göteborg). bo sedan varannan vecka hos pappa och varannan hos mamma. försök och göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 varför vill inte farsan ha dej då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Ring BRIS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Mina föräldrar är skilda, mamma bor i sthlm, pappa bor i Jönköping. Tar 4~~ timmar med buss o åka till jkpg från sthlm. Har pendlat med buss nu de senaste 8 åren, varannan helg. Jag tycker du ska ta o prata med din moder om att du inte vill flytta eftersom du har alla dina vänner i gbg och att du vill träffa din fader utan att behöva spendera 6 timmar i buss/tåg. Förhoppningsvis förstår hon dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Det bästa är att du pratar med dina föräldrar, och sedan så bor du med den du vill bo med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Mina föräldrar är skilda men bor bara 200 meter från varandra. Prata ut med dem och berätta vad du vill ha sagt: Du har dina kompisar i gbg och det skulle förmodligen sabba lite av din koncentration i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 "Varannan vecka" Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Mina föräldrar är skilda, bor en mil ifrån varandra. Men du kan ju inte gärna åka över hela landet varje vecka, så du får väl övertyga din mamma om att inte flytta så j*vla långt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.