Wico Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Hej, jag har sökt på gangland på fuska.se's fusk sida men jag undrar om det är till gangland.nu ? ELler ett annat spel.. för när jag trycker på ~ så får jag iante fram någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 tror inte det är till gangland.nu men vet ej säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Om du menar till spelet Gangland så finns det fusk, men om du menar webb spelet Gangland, så finns det inte fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 neej det finns inga fusk till gangland.nu och tro aldrig på någon som säger att dom kan ficka gräjer till dig eller har fusk dom vill bara lura dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Om man ska fuska på gangland.nu måste man nog vara en hacker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 det går du måste ändra scripterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tetomi Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 kostar gangland pengar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tetomi Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 fet jobbigt spel men roligt det är nästan som bitefight.se. Det borde ni börja på jag heter tetomi på server 2 vampyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tetomi Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 lol om man dör man måste betala 30 spän. dem lurar en på pengar!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 eh... trippelpost :huh: gangland är hyfsat kul, spelade det när jag va typ 12. jo man kan dö på det och det är rättså tråkigt. man kan inte dö på bitefight btw ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.