Mintplanta Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Undrar vilket vapen som är bäst för en 28 shaman? Tidigare hade jag smite mightys hammer, men då jag blev hackad på mitt acc så har jag den inte längre. Killen sålde den antar jag. :angry: :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Smite's Mighty Hammer är inte så bra på 28, jag föreslår att gå till Razorfen Kraul och skaffa Corpsemaker, långsammaste vapnet du kan få tag på vid den lvln, vilket är en bra sak, WF procs och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rogueman Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Ja, Corpesmaker är bra och den är från level 29 som är synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Dinga 29, gör RFK ( Razorfen Kraul ) tills du får corpsemakern, den kan du ha rätt länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Undrar vilket vapen som är bäst för en 28 shaman? Tidigare hade jag smite mightys hammer, men då jag blev hackad på mitt acc så har jag den inte längre. Killen sålde den antar jag. :angry: :( :( Beror på om du ska twinka lr ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Undrar vilket vapen som är bäst för en 28 shaman? Tidigare hade jag smite mightys hammer, men då jag blev hackad på mitt acc så har jag den inte längre. Killen sålde den antar jag. :angry: :( :( Jag ska mest levla, men ibland kmr jag att köra lite BG :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Corpse Maker är nog det bästa för en Shamman i den leveln , Den är ganska långsam , så du kommer ta mycket skada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Du kan ju skaffa cobalt crusher forståss med ^^ trash mob drop ifrån SM eller en mace ifrån gnomer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Dinga 29, gör RFK ( Razorfen Kraul ) tills du får corpsemakern, den kan du ha rätt länge. Hur länge kan jag ha den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 35, kanske 40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg