Hoppa till innehåll

Paladins Är Bögar.


Kexx3
 Dela

Rekommendera inlägg

Paladins är så j*vla fuskiga,det är sjukt töntigt,när man ska döda en så gör dom först cp-bubblan och sen healar dom fullt liv.Nästa gång man ska döda dom så är det ju det otroligt "o-fuskiga" lay-on-hands.

 

Dom är asoverkliga i Arena har man en pala i teamet behöver man inte ens vara ett dugg skillad för att få högre ranking.

 

 

När tänker Blizzard vakna upp och se skillnaden i bra-het mellan klasserna.

 

Har dom inget bättre för sig än att nerfa Elemental shamans som redan slickar tillräckligt mycket röv,medans deras Palas är så gott som gudar.

 

Jag har en warrior i mitt 2 v 2 arena team,och det går ju verkligen lyckat för oss,han kan inte använda recklesses i arena för det är "för bra",men paladinsen kan ju absoult använda bög-bubblorna.

 

Det andra teamet nukar sönder mig först som är healer,och sen har warriorn inte en chans.

 

Det är så j*vla rättvist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kexx3: Jag vet att jag e smart, du behöver inte berätta det, och imo är det du som e "cool" och kaxar på ett forum, hitta en Paladin irl och kaxa mot honom. Och imo är paladins inte svåra att plocka, en skillad spelare klarar det enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladins är så j*vla fuskiga,det är sjukt töntigt,när man ska döda en så gör dom först cp-bubblan och sen healar dom fullt liv.Nästa gång man ska döda dom så är det ju det otroligt "o-fuskiga" lay-on-hands.

 

Dom är asoverkliga i Arena har man en pala i teamet behöver man inte ens vara ett dugg skillad för att få högre ranking.

 

 

När tänker Blizzard vakna upp och se skillnaden i bra-het mellan klasserna.

 

Har dom inget bättre för sig än att nerfa Elemental shamans som redan slickar tillräckligt mycket röv,medans deras Palas är så gott som gudar.

 

Jag har en warrior i mitt 2 v 2 arena team,och det går ju verkligen lyckat för oss,han kan inte använda recklesses i arena för det är "för bra",men paladinsen kan ju absoult använda bög-bubblorna.

 

Det andra teamet nukar sönder mig först som är healer,och sen har warriorn inte en chans.

 

Det är så j*vla rättvist.

 

Förkänar klister ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har lirat mot Paladins många gånger och vunnit, håller med om att de kan vara bra mycket irriterande ibland.. Men de är inte omöjliga, och att lira som Paladin är inte så enkelt som du verkar tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladins är så j*vla fuskiga,det är sjukt töntigt,när man ska döda en så gör dom först cp-bubblan och sen healar dom fullt liv.Nästa gång man ska döda dom så är det ju det otroligt "o-fuskiga" lay-on-hands.

 

Dom är asoverkliga i Arena har man en pala i teamet behöver man inte ens vara ett dugg skillad för att få högre ranking.

 

 

När tänker Blizzard vakna upp och se skillnaden i bra-het mellan klasserna.

 

Har dom inget bättre för sig än att nerfa Elemental shamans som redan slickar tillräckligt mycket röv,medans deras Palas är så gott som gudar.

 

Jag har en warrior i mitt 2 v 2 arena team,och det går ju verkligen lyckat för oss,han kan inte använda recklesses i arena för det är "för bra",men paladinsen kan ju absoult använda bög-bubblorna.

 

Det andra teamet nukar sönder mig först som är healer,och sen har warriorn inte en chans.

 

Det är så j*vla rättvist.

 

Det är ett spel, 'nuff said.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låt mig gissa... du har aldrig spelat en paladin, va?

Lay on hands går inte att använda i arenan, och skrattade nästan när du sa att paladins nästan är gudar, vi är lägst i DPS trädet och kräver bäst gear för att tanka/dpsa, visst, en healadin är väl svår ibland, men nuka bara tills han använder divine shield sen gå över på hans partner, sen tillbaks igen när bubblan försvinner.

Divine shield är en fem minut-cooldown medans Recklesness är en trettio minutare, går inte att jämföra.

Gör inte en så stor affär av att du förlorar i arena, det gör vi alla, lugna ner dig.

Och ja, jag spelar en paladin själv, dock Retribution.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...