Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

`*-~Cardinal Knights~-*´

Cardinal knights är en runescape klan som startades för 3 dagar sedan.

Vårt motto är: We help each other! Själva meningen med klanen är att vi hjälper varandra att uppnå vårt mål. Dock har vi några krav:

* Minst 50 i combat lvl

* Ha en gedigen runescape erfarenhet

* Vara aktiv!

* Var lojal mot klanen och icke envis!

Vi har olika events, som bestäms gemensamt av våra medlemmar som tex PK, power fishing, fletching, woodcutting etc.

Vi har blandat members-non mebers medlemmar som bör inte vara något problem.

Vi söker flera medlemmar bland annat en pk-organizer! Vi lovar dig inte ranken som pk-organizer genom medlemskap utan dock väljer vi bland ledare den mest tillgängliga. Så, bli registrera dig på vår sida och skapa en inlägg i vår rekrutering forum!

Ledare: Miille & Run fare

Hemsida: http://cardinalknights.22web.net

:kung:

`*-~Cardinal Knights~-*´

Redigerat av Miille
Skrivet

Jag kan joina, dock är jag bara online på runescape fredag lördag nu på sommarlovet, men övriga dagar är jag aktiv som få. =) Jag är level 53, och level 47 i mage, men jobbar på det. Håller på att fixa full wizhard (g).

Får jag joina? Jag lovar att vara mer aktiv efter sommaren.

Nickname är Orckiller198

Skrivet

/Care

Under denna tid du har whinat så kunde du blivit medlem. Det tar bara 30 secs o bli medlem ya know, ingen activation needed.

Want a hug now?

<_<

Skrivet

Är ni alla Members ? :(  då kan jag inte vara med tyvär men är i free world med en snubbe i combat lvl 88  :)

Stjälvklart kan du vara med ;) Läs i vårt forum o posta på rekruterings forumet.

Skrivet

Jag tycker om seriösa klaner, med egen server å allt, då har man typ mer makt, men palla bara tag claner, jag kan bli med, men jag måste träna upp min först.

• Skapa ny...