Zaff Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Är det någon som håller på med virus? Alltså skapar och skickar till andra o sånt? Jag håller på med det. :P Men asså jag håller bara på med keyloggers just nu och letar efter en binder som man binda ihop .exe och .jpeg så dom startas tillsammans fast är en .jpeg fil. Kanske lät lite komplicerat men det är sånt jag håller på med. Och jag använder Owntibia som är en keylogger till spelet Tibia och inget AV upptäcker Keyloggern :P Håller någon annan på med sånt här? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Jag har bara gjort några skämt virus, typ öppnar CD-porten & sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Battlefront2 Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 du e dum! :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Du vet väl att det är olagligt att göra virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 det vet han säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag tänkte testa keylogger en gång men orkade inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 har för mig att det är emot fuskas regler att prata om sånt här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 haha jag håller på och söker på sånt här har en virus som heter html.ubriel men jag lurar mina kompisar med mina virus t.ex säger jag kolla detta är skön spel allså jag gör formaten till .bat och namnet t.ex till spel.bat så dem tror att det är spel så dem öppnar det och sen har dem fest med deras infekterad dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.