Firecracker Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 jepp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 700 räcker väl nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) Vi behöver närmare bestämt 861 fuskamynt. Redigerat 5 Juli 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 ops lite fel med huvudräkningen där hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) Ajaja, du kan få lite av mej, man måste tydligen vara 18 år för att få smsa... Du får 300 FM! Redigerat 5 Juli 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Ajaja, du kan få lite av mej, man måste tydligen vara 18 år för att få smsa... Du får 300 FM! jag tror inte man behöver vara 18 år om man har tillåtelse av sin förälder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Tja, jag är nybörjare med just C++ .. Ska alldeles strax fixa bok o börja på riktigt.. Jag skickar 272 FM till dej jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Hur mycket behöver ni ? jag kan bara lite smått om gamemaker.. men vill gärna lära mig om de ok att joina då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Hur mycket behöver ni ? jag kan bara lite smått om gamemaker.. men vill gärna lära mig om de ok att joina då? om du hjälper till med fuskamynten så får du vara med i alla fall :). Nu har vi 3711 fuskamynt. Så nu fattas bara 289. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 skickade 500Fm... Jag vill va med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 (redigerat) Tack! Nu har vi nog mynt till gruppen!!! Namnet blir Spelprogrammerarna. EDIT: Nu har jag lagt till dom flesta som har skrivit i denna tråd och bidragit med fuskamynt. Men om jag missade någon av er så är det bara att ansöka. :) Redigerat 6 Juli 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Låter Schysst det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.