Kevve Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 (redigerat) Jo, jag undrar om någon vill göra ett webbspel/textbaserat spel på internet med mig. Jag kan i stort sett ingenting om php/mySQL och det men om nån har en click and play engine till textbaserade spel skulle jag bli glad.... Måste också lägga till att ni måste adda min msn före eller efter ni har blivit godkända, för att prata mera om vad ni kan och dylikt. Behöver: Php-Kodare 3 - Kvar: 3 mySQL-workers 2 - Kvar: 2 XHTML/HTML-Kodare 5 - Kvar 4 - Anställda: SoftTower Vanliga mods 5 - Kvar: 5 Operatörer/Admins 2 - Kvar: 1 - Anställda - SoftTower Kontakt mail:[email protected] Redigerat 29 Juni 2007 av SlayerX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Jag är med ... under här ser du vad jag kan göra.. XHTML/HTML-Kodare Operatörer/Admins Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Accepterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Har tyvärr annat för mig just nu så jag kan inte hjälpa till. Vill bara fråga hur du tänker när du bara söker 3 php-kodare men 5 html-kodare. Visst är det bra att ha båda, men de där siffrorna känns så ojämna. PHP är mer avancerat och borde därför kräva flera. Dessutom brukar de som kan PHP kunna HTML. Oftast kan en som kan PHP även HTML, CSS och (My)SQL. Det är väl bara mods eller admins som inte behöver kunna något om det. Du borde kunna slå ihop PHP och MySQL till en enda och säga att du vill ha 3 såna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Jag kan nog vara mod om det är vanliga mod typen som bannar hindrar spamm och annat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snipes Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Skulle kunna tänka mig vara med. Kan rätt bra om Photoshop och bilder i övrigt. Annars så kan jag lite PHP och HTL och CSS och MYSQL. Lite av varje :P Sign me UP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Har tyvärr annat för mig just nu så jag kan inte hjälpa till. Vill bara fråga hur du tänker när du bara söker 3 php-kodare men 5 html-kodare. Visst är det bra att ha båda, men de där siffrorna känns så ojämna. PHP är mer avancerat och borde därför kräva flera. Dessutom brukar de som kan PHP kunna HTML. Oftast kan en som kan PHP även HTML, CSS och (My)SQL. Det är väl bara mods eller admins som inte behöver kunna något om det. Du borde kunna slå ihop PHP och MySQL till en enda och säga att du vill ha 3 såna ;) Jag tänkte inte på det faktiskt.Men det skulle väl gå. Behöver även någon som är kunnig i databaser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Jag kan vara en vanlig mod, kan lite om Html sen kan jag göra ett forum till spelet också, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Vet du varför det ska finnas så många php kodare Youx? Ett forum är baserat på php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 jag vill gärna var med kan HTML, vi har pratat på msn :) ska inte alla som är med & gör spelet vara mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Jo, men dom är redan inräknade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Jag tänkte inte på det faktiskt. Men det skulle väl gå. Behöver även någon som är kunnig i databaser. MySQL är en databas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.