lövet_91 Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 men om ud har en gammal xp skiva hemma så kan du ju bara installera den så e ju allt najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 men herregud, köp den! vista är inte så dåligt som alla säger, du KOMMER INTE hitta en bra dator med XP, alla NYA datorer har vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 min är bra och det följde med xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 seriöst så är inte den där datorn prisvärd alls, grafikkortet suger! Nje på tex komplett kan du få en dator för samma pris fast som är 10 gånger bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag har xp pa en dell skiva men tror du det gar att installera den pa en dator utan operativsystem?. Och om jag installerar det pa min nya dator, kommer dell Logon att folja med i min nya dator. Ursakta stavningen ar i utlandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 seriöst så är inte den där datorn prisvärd alls, grafikkortet suger! Nje på tex komplett kan du få en dator för samma pris fast som är 10 gånger bättre. Du jämförde det med nVIDIA 8800 Ultra, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Varför säger alla att Vista suger? <_< jag kör med Vista, och ja det var buggigt och svårt att hitta, men buggarna kommer att fixas och man lär sig vart allt finns. Eller så kan man söka. Sökning har blivit enormt mycket bättre i Vista, man kan söka nästan överallt. Jag säger, köp vista. Det är snyggare också. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Köp datorn , när du köper den har den Windows Media Center Edition och du måste uppgradera den till Vista , så du kan köpa den och ha Media Center Edition . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Ni är ju f*n dumma i huvudet. Han borde inte köpa Vista om han ska spela CoD 2 för det går nämligen inte att lira det med Vista. Det enda man kan spela är CoD 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Var fick du CoD ifrån? <_< Whatever, buggarna kommer att bli fixade. Allt funkar ju inte i XP heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 alltså köp inte datorer från onoff och sånna affärer... gå in på www.komplett.se och sen bygger du typ i ihop en egen dator.... fast då ska du ju helst kunna lite ..vad du ska ha för saker...jag gjorde så min dator blev skit bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10167 Typ, så kan du ändra till XP eller vad du nu vill ändra.. Skitbra support å allt sånnt har de där me ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.