Alyricsa Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Jag längtar till dagen då medlemmar från den här sidan ska börja gå sin egen väg och säga vad de tycker istället för att hänga på alla mods. du är så nice Ripto :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Ingen moderator här gör fel med flit, hade vi gjort det hade vi inte haft kvar platsen. Vi bedömmer inte idiotiskt, seriöst men inte dumt. Och ja, den moderator som först tex ser en anmälan får bedömma som den vill. Jo det verkar verkligen så, och jag kan inte förstå varför han tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 (redigerat) [Ändrat] Redigerat 6 Juli 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Ingen moderator här gör fel med flit, hade vi gjort det hade vi inte haft kvar platsen. Vi bedömmer inte idiotiskt, seriöst men inte dumt. Och ja, den moderator som först tex ser en anmälan får bedömma som den vill. Nej, men jag har blivit utsedd till moderator och jag anser själv kunna bedömma på ett bra sätt. Det kan även resten av moderatorerna och därför så har vi rätten att bedömma mot medlemmarna. Det är själva grejen varför det finns moderatorer. Sedan är det så att ser man en konstig bedömning kan man skriva ett PM till admin och berätta sina åsikter, tex varför det var en konstig bedömning. Tvivlar dock på att admin gör något åt det eftersom han har skrivit reglerna och där står det att moderatorerna får agera som de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Bedömnigen var helt rätt att använda bög som skällsord är inte rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Ingen moderator här gör fel med flit, hade vi gjort det hade vi inte haft kvar platsen. Vi bedömmer inte idiotiskt, seriöst men inte dumt. Och ja, den moderator som först tex ser en anmälan får bedömma som den vill. Som moderator så månste väl även ni följa regler? och det är ju klart att du anser att du själv gör ett bra jobb men sedan är ju frågan om folk runt omkring dig annser samma sak. Bara för att man blir en moderator så är man inte automatiskt bra på det och Admin kan säkert välja en moderator som sedan visar sig vara dålig. Det jag försöker säga att bara för man är moderator så är man inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Ingen moderator här gör fel med flit, hade vi gjort det hade vi inte haft kvar platsen. Vi bedömmer inte idiotiskt, seriöst men inte dumt. Och ja, den moderator som först tex ser en anmälan får bedömma som den vill. Du har blivit utsett till moderator på Sveriges absolut sämsta forum. Detta har du blivit efter år av fjäsk och rövslickning! Gz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Hur ofta är det inte folk som klagar? Alltid e det någon mod som gjort fel. Jag tyckte boffaroffe gjorde rätt som låste tråden. Och om man nu inte gillar att modsen stänger trådar som inte håller måttet så kan man dra till fuska. n u, där har du definitivt ett forum utan "maktmissbruk". Jag tycker modsen gör ett bra jobb! Och nej, jag fjäskar inte, jag menar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Selene, vi får bedömma hur vi vill, fråga admin, alla moderatorer gör ett bra jobb, sitt jobb. Jag har själv varit medlem i snart 4 år här, jag har lärt mig bedömma bra under den tiden (har bara varit moderator i ett halvår knappt). Jag kan bedömma bra och jag är den nyaste moderatorn. Tror du de andra hade fått vara kvar om de gjort massa fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Selene, vi får bedömma hur vi vill, fråga admin, alla moderatorer gör ett bra jobb, sitt jobb. Jag har själv varit medlem i snart 4 år här, jag har lärt mig bedömma bra under den tiden (har bara varit moderator i ett halvår knappt). Jag kan bedömma bra och jag är den nyaste moderatorn. Tror du de andra hade fått vara kvar om de gjort massa fel? Det beror på vad man anser vara fel. Nej, troligen låter inte admin de andra moderatorerna vara kvar om de gör många fel. Men det betyder ju inte att man ska missbruka sin roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Hur ofta är det inte folk som klagar? Alltid e det någon mod som gjort fel. Jag tyckte boffaroffe gjorde rätt som låste tråden. Och om man nu inte gillar att modsen stänger trådar som inte håller måttet så kan man dra till fuska. n u, där har du definitivt ett forum utan "maktmissbruk". Jag tycker modsen gör ett bra jobb! Och nej, jag fjäskar inte, jag menar det. Det finns alltid saker att bättra på, dvs att det alltid finns saker att klaga på. Jag gjorde inte detta för att vara elak, utan för att jag vill att det ska bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.