CounterStrike Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 är störande när man måsta koma ihåg att köpa extra ammu I css får man ju me extra ammu.... vilka tycker att de suger? att man måsta köpa extra? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 är störande när man måsta koma ihåg att köpa extra ammu I css får man ju me extra ammu.... vilka tycker att de suger? att man måsta köpa extra? :o Ammo*Och jag tycker inte att det är ett dugg störande.. Ammo tillhör tillbehör så jag tycker man borde få välja själv om man köper... Det är bara att göra det till en vana Köp ak/colt och peppra på , och . knappen... Sen så spring bara. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 förut behövde man kpa ammo i css men det kom ju en uppdatering, det är väl bara och hoppas på att de uppdaterar cs 1.6 med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 är störande när man måsta koma ihåg att köpa extra ammu I css får man ju me extra ammu.... vilka tycker att de suger? att man måsta köpa extra? :o när man har kört cs 1.6 länge så är man van vid att köpa ammo så då är det jobbigt när man inte behöver köpa ammo...... (tycker jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Jag hoppas att CS 1.6 aldrig kommer bli lik css någonsin. 1.6 är bra som det är och jag skulle sluta spela ifall de ändra något mer än det de redan har gjort. Reklam? Joo, man kanske inte märker så mkt av reklamen men det är hur lågt som helst att försöka tjäna pengar på ett spel som de (valve alltså) inte stödjer. Scoreborden är ju rätt fin men att det ska vara lagg i början av varje runda är ju hur dåligt som helst. De kunde lika gärna förstört soruce istället enligt mig, varför 1.6? Det var ju bra som det var förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Jag hoppas att CS 1.6 aldrig kommer bli lik css någonsin. 1.6 är bra som det är och jag skulle sluta spela ifall de ändra något mer än det de redan har gjort. Reklam? Joo, man kanske inte märker så mkt av reklamen men det är hur lågt som helst att försöka tjäna pengar på ett spel som de (valve alltså) inte stödjer. Scoreborden är ju rätt fin men att det ska vara lagg i början av varje runda är ju hur dåligt som helst. De kunde lika gärna förstört soruce istället enligt mig, varför 1.6? Det var ju bra som det var förut. håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg