Musten Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 (redigerat) Halo 3 Gears of war 2 + Kung Fu Panda och Lego Indiana Jones, som jag fick med konsollen. Redigerat 17 Januari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 (redigerat) halo3 gears of war2 kung fu panda och indiana jones. Glömde skriva kung fu panda och indiana jones Redigerat 24 Januari 2009 av kerex132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Call of Duty: WaW Call of Duty4 Modern Warfare Fallout 3 Gears of War 2 Guitar Hero III Legends of Rock Halo 3 Oblivion The Orange Box Bokstavsordning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 GH:WT Fable II Lego Indiana Jones Kung Fu Panda Dom två sista fick jag med när jag köpte konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Vanliga: Halo 3 Skate Gears of War Gears of War 2 Saints Row 2 Burnout Paradise Pure Oblivion Viva piñata GTA IV GH: World Tour (syrrans) Arkad: Castle Crashers Braid + Banjo Kazooie i arkad. Skitkul spel! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Skate 2 Shaun White Snowboarding Mirror's Edge NHL 09 FIFA 07 Amped 3 Guitar Hero 2 Guitar hero 3: Legends of Rock Guitar Hero World Tour James Bond Quantum of Solace Pro Evolution Soccer 2009 Skate Tony Hawk's Proving Ground Colin Macray Dirt Rock Band Rock Band 2 Har nog glömt något också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Halo 3 Burnout dead rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 bf bad company, xbox arcarde, sonic tennis,bourne och bioshock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blabbvelox Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Nhl 09 Fable2 Assasin's Creed Saints row 2 sen så har jag kung fu panda och lego indiana jones som jag fick med när jag köpte xbox:et men dom är lame x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 - Lost Planet Colonies. - Halo 3. - Fable 2. - Devil may cry 4. - Naruto: Rise of ninja. - Call of duty 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Ghost Recon Advance Warfighter 2 Gears of War 2 Army of Two Halo 3 Battlefield Bad Company Call of Duty 4 kanske kommer i posten idag? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Call of duty 4, Waw Gears of War 1,2 och GTA IV :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.