Trips Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Nej, men jag måste göra ett nytt account för att kunna spela online på EA spel.Skit. Blir nog också tvungen att göra ett nytt account då.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Runt 2500-3000 tror jag. Kör bara FM07 och där får man typ 1-3 Gamescore för varje achivments. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 omkring 4000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Nu har jag 30 GS på mitt nya account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Nej, men jag måste göra ett nytt account för att kunna spela online på EA spel. Då är ju den uppenbara frågan: Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 För EA, dumma som de är, har lyckats göra så att spelet tror att jag är under 13 år. Och nej det är jag inte och jag registrerade mig som 15 år också, bara fel från EA, men nu har jag ett nytt account och allt funkar fin fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 För EA, dumma som de är, har lyckats göra så att spelet tror att jag är under 13 år. Och nej det är jag inte och jag registrerade mig som 15 år också, bara fel från EA, men nu har jag ett nytt account och allt funkar fin fint. Det kanske bara var något med Family Settings? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Nej, kollade allt sådant innan, aja 90 gs nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Jag har 5750 GS nu... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 har inte kollat på länge men sist hadde jag över 2000 iaf skulle tro att den ligger på runt 2500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Kan du inte kolla så att vi vet den exakta summan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 255GS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.