lucky Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Skrivet 1 Maj 2008 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) Citera
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Skrivet 11 Maj 2008 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) hur kan man bli bannad för att spela viva pinata? :huh: Citera
Sidney Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 Typ 3000 bara. Försöker aldrig få achivements. Vill bara klara spelen. Har typ bara 4-5 spel också. Citera
addeB Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) 3960 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) hur kan man bli bannad för att spela viva pinata? :huh: Han kanske gjorde nåt man inte fick på viva piñata? Redigerat 5 Juli 2008 av addeB Citera
Apex Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 3960 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) hur kan man bli bannad för att spela viva pinata? :huh: Han kanske gjorde nåt man inte fick på viva piñata? Hur lyckas man med att inte göra något man inte får på viva pinata? Citera
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) hur kan man bli bannad för att spela viva pinata? :huh: Han kanske gjorde nåt man inte fick på viva piñata? Hur lyckas man med att inte göra något man inte får på viva pinata? Fuska eller dylikt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.