lucky Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 ja har ruunt 4000-5000mellan de B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 18935 Snart 19000, med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 890 har inte satsat på att få mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 18940 Snart så...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) hur kan man bli bannad för att spela viva pinata? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 5036 nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Har 6500 Nu, ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Typ 3000 bara. Försöker aldrig få achivements. Vill bara klara spelen. Har typ bara 4-5 spel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) 3960 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) hur kan man bli bannad för att spela viva pinata? :huh: Han kanske gjorde nåt man inte fick på viva piñata? Redigerat 5 Juli 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 3960 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) hur kan man bli bannad för att spela viva pinata? :huh: Han kanske gjorde nåt man inte fick på viva piñata? Hur lyckas man med att inte göra något man inte får på viva pinata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Jag Har Snart 6000 Jag Blev Bannad :( För Att Jag Spelade Viva Pinata. Kan inte låsa upp Multiplayer Achievements (Xbox Live) Roligare Med Xbox Live... Måste köpa ny Xbox 360 för att spela Live Igen. Ifall Jag Gör Det Ska Jag Kanske Köpa Xbox 360 Arcade. :) hur kan man bli bannad för att spela viva pinata? :huh: Han kanske gjorde nåt man inte fick på viva piñata? Hur lyckas man med att inte göra något man inte får på viva pinata? Fuska eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.