WASD Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) ET Alla sånna här sport spel, hatar dom ╚Ò╚ Hata sport! Redigerat 4 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_94 Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 ja tycker wow XD Skojjar du ?? Wow e Europas största spel har över 8 miljoner spelare .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Okej , dom kassaste spelen måste vara : Pokemon (blaah) Harry potter (w00t?!) Spider-Man 3 (weben tar slut f.fs :@) Fifa 07 (när du glid tacklar så typ ramlar inte gubben och du får ändå gult kort) World of warcraft (månadsavgiften) S.T.A.L.K.E.R (dålig grafik men laggar ändå) Sam and max (du gör absolut ingenting) Tomb Raider Legend (samma skiet som Anneversary) NHL & NFL (Gubbarna åker/går/springer ibland bara inte) Driv3r (Motorcyklarna går i sönder bara du hostar på den) :) här är min HAT lista :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Okej , dom kassaste spelen måste vara : Pokemon (blaah) Harry potter (w00t?!) Spider-Man 3 (weben tar slut f.fs :@) Fifa 07 (när du glid tacklar så typ ramlar inte gubben och du får ändå gult kort) World of warcraft (månadsavgiften) S.T.A.L.K.E.R (dålig grafik men laggar ändå) Sam and max (du gör absolut ingenting) Tomb Raider Legend (samma skiet som Anneversary) NHL & NFL (Gubbarna åker/går/springer ibland bara inte) Driv3r (Motorcyklarna går i sönder bara du hostar på den) :) här är min HAT lista :D utan den skulle dom inte ha råd att utveckla spelet så utan den skulle det va som ett vanligt mmorpg spel, det är alltså månadsavgiften som gör wow till ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 BF 2 '-.- Nästan bara online spel. WoW Alla spelar det och att det har månadsavgift(har man det om man har ett sånt kort?) det gör det det till ett dåligt spel Harry Potter -.-* :lol: vad är meningen med spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Kan alla WoW fjortisar sluta försvara WoW, om folk tycker det suger så tycker dom att det suger! Ont tycker supreme commander av egen erfarenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 WoW, kan det bli sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) Kan alla WoW fjortisar sluta försvara WoW, om folk tycker det suger så tycker dom att det suger! Ont tycker supreme commander av egen erfarenhet om någon tycker att wow är bra så är det ju naturligt att man försvarar spelet eller hur?? och vet du överhuvudtaget vad en fjortis är, det finns inte ens "wowfjortisar" eftersom att fjortis är ett sätt att vara och jag tvivlar på att alla som spelar wow klär sig utmanade och är allmänt ytliga Redigerat 11 Juli 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 S.T.A.L.K.E.R (dålig grafik men laggar ändå) du skämtar va? grafiken på stalker är ju underbar, sen att din hårdvara inte kan leverera är en helt annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Star Wars: KOTOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 World Of Warcraft. Jag fattar inte ett skit av det spelet... alla är fula å det glittrar och blinkar överallt och det står konstiga grejer överallt, typ "Exhabileon Magical Mök". Och handlingen existerar inte ens. VAD GÅR DET UT PÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) WOW, Warcraft 1 och 2 och sport spel :EDIT Nu efter jag såg filmen med E.T så måste jag nog lägga till den XD Måste dock testa det spelet någon gång XD Redigerat 11 Juli 2007 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.