Pandora Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 :o Pokemon Colesseum p.g.a lätt, kort, och rent ut sagt tråkigt, det tröttnade jag på direkt när man bara kunde fånga !Shadow Pkmn och sedan fanns det inga gym, dock har jag inte spelat XD men det verkar lika tråkigt det med. Sen har vi The Sims Bustin ' out gå och lägg dig tråkigt, kan lika köra SIMS 2 på datorn. Sist men inte minst Sagan om Kungens återkomst, denna är lika tråkig som Dator som GC,PS2, XboX snälla gör det svårare, roligt när man tar bossen utan fusk på hard och äger skallen av honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yron33 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Det sämsta är nog tales of symphonia eller final fantasy. Ush :S Du har CP spelsmak asså, de är några av dom bästa spelen som finns i hela fucking världshistorien! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fanboy Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Pac man world 2 är nog det sämsta jag har spelat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Minorty report Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 The Sims bustin out är helt värdelöst :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) The Sims bustin out är helt värdelöst :( aa! it sucks Redigerat 1 Januari 2008 av Kakashii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 The Sims bustin out är helt värdelöst :( aa! it sucks agreed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg