Apex Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 Jag har kört BM ända sedan level 10 (68 nu) vilket är bäst om man ska levla fort?
Anonm Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 Enligt mig som en hyffsat rutinerad hunter är det BM som gäller för leveling.
Hunted Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 ha kvar BM om du vill... men du ska ha tillräckligt med poäng i MM så du har aimed shot, bra om du skulle känna för BG.... och man använder den som första attack i en strid så går det typ 5+% snabbare (enligt mig) OBS: inga spydiga kommentarer annars ta jag flyget från Ljubljana till Frankfurt och sedan till arlanda och tillsist planet där ni bor! (kan ta 24 timmar) lol skoja bara
Goglashszzz Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 ha kvar BM om du vill... men du ska ha tillräckligt med poäng i MM så du har aimed shot, bra om du skulle känna för BG.... och man använder den som första attack i en strid så går det typ 5+% snabbare (enligt mig) OBS: inga spydiga kommentarer annars ta jag flyget från Ljubljana till Frankfurt och sedan till arlanda och tillsist planet där ni bor! (kan ta 24 timmar) lol skoja bara Skoja du :o Blev f*n lite skraj där.
Snookis Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 Aimed shot är inte så bra i pvp... Tar för lång tid! men tillbaka till ämnet: Håll fast i BM och sen om du hittar nån bra endgame guild så speccar du MM.
Crys Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 Till expempel om det kommer en mage mot en eller något liknande , då har man inte tid med aimedshot , men om den man ska skjuta på, inte ser en , då kan man börja med aimed shot.
Snake Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 Tycker att BM är det mest effektiva för lvling, när jag var 40 med min Hunter kunde min pet tanka 4 oranga mobs utan att dö. :)
neVah Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Skrivet 4 Juli 2007 Blanda Marksmanship och beastmastery går snabbast för lvling.
Xade Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 Tycker helt klart du ska spela MS. Har levlat upp en hunter till 70 med det och det är både roligt och går fort.
Crys Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Lägg mesta på BM , och kanske lite i början på MS.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 Det här kör jag med och det funkar: MM till Aimed Shot. BM Resten.
Rekommendera inlägg