Apex Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag har kört BM ända sedan level 10 (68 nu) vilket är bäst om man ska levla fort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Enligt mig som en hyffsat rutinerad hunter är det BM som gäller för leveling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 ha kvar BM om du vill... men du ska ha tillräckligt med poäng i MM så du har aimed shot, bra om du skulle känna för BG.... och man använder den som första attack i en strid så går det typ 5+% snabbare (enligt mig) OBS: inga spydiga kommentarer annars ta jag flyget från Ljubljana till Frankfurt och sedan till arlanda och tillsist planet där ni bor! (kan ta 24 timmar) lol skoja bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 ha kvar BM om du vill... men du ska ha tillräckligt med poäng i MM så du har aimed shot, bra om du skulle känna för BG.... och man använder den som första attack i en strid så går det typ 5+% snabbare (enligt mig) OBS: inga spydiga kommentarer annars ta jag flyget från Ljubljana till Frankfurt och sedan till arlanda och tillsist planet där ni bor! (kan ta 24 timmar) lol skoja bara Skoja du :o Blev f*n lite skraj där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Aimed shot är inte så bra i pvp... Tar för lång tid! men tillbaka till ämnet: Håll fast i BM och sen om du hittar nån bra endgame guild så speccar du MM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Till expempel om det kommer en mage mot en eller något liknande , då har man inte tid med aimedshot , men om den man ska skjuta på, inte ser en , då kan man börja med aimed shot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Tycker att BM är det mest effektiva för lvling, när jag var 40 med min Hunter kunde min pet tanka 4 oranga mobs utan att dö. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Blanda Marksmanship och beastmastery går snabbast för lvling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Tycker helt klart du ska spela MS. Har levlat upp en hunter till 70 med det och det är både roligt och går fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Lägg mesta på BM , och kanske lite i början på MS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Det här kör jag med och det funkar: MM till Aimed Shot. BM Resten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 hmm ok tack för alla svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg