Eldir Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 (redigerat) Tjenare, Jag och några kompisar försöker göra en Call of Duty4 Community med cuper och ligor etc. :cool: Vi söker efter scriptare och designer, Någon som är sugen och hjälpa oss ? M.V.H Eld1r ;) DEN SOM HJÄLPER SOM FÅR FM SÅKLART ! :D Redigerat 4 Juli 2007 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Nja, jag är inte så bra på script, men jag kan gärna hjälpa till med adminstrativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 (redigerat) Okej, Gött att vi har fått ett svar iallafall :D men du jag skickar ett pm till dig för dom är inte inne just nu. Vi har adminstrativet och designer men Vi söker just nu scriptare! Ni får förstårs Fm. Redigerat 5 Juli 2007 av Eldir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Flyttar till Gfx/programmering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Okej tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Cod 4 har väl inte kommit ut än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.