Northwest Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 som sagt har ni sett den?och vad tycker ni. till er som inte har sett den kan jag starkt rekommendera den 10/10 den bästa krigs filmen jag har sett,skulle inte kalla den rörande man om man tänker efter så är den ganska hämsk. Kort fakta Regisör:Steven Spielberg Genre:Action/krigsDrama Spel tid:2 tim 43 min Skådespelare:Tom Hanks,Edward Burns,Matt Damon och Tom Sizemore mfl Inspelad:1998 Historien ses genom ögonen på en trupp amerikanska soldater,börjar med andra världskrigets historiska invasion D-dagen för att förflytta sig bortom standen när männen ger sig in på ett farligt special uppdrag.Kapten John Miller(Tom Hanks)måste leda sina män bakom fiendens linjer för att hitta menige James Ryan vars tre bröder dödas i strid.Med oddsen emot sig ifrågasätter männen sin order.Varför ska åtta mänriskera sina liv för att rädda en man?omgivna av krigets brutala verkligehet söker var och en sitt eget svar-och styrkan att vinna över en osäker framtid med heder anständighet och mod. japp jag rekomen drear den :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CanOfToxic Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Varför skriver du inte faktan i filmtips-tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Ja, jag har sett den och jag tycker den är bra :) fast jag har sett den så många gånger att jag är ganska trött på den just nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 den är bra mn ingen 10 direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Varför skriver du inte faktan i filmtips-tråden? aa det kunnde jag gjort ^_^ men då skriver ingen vad dom tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Jag har sett den, den är :cool: men jag har sett den så mycke att jag kan replikerna utantill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Har sett den.Tycker den är jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Senerna i början är otroligt coola. Hela filmen är ett mästerverk. 9/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Jag må skaffa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 En av de bästa filmer jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 samma som kabby, den filmen är riktigt go :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Bra film, stolt ägare av den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.