Hoppa till innehåll

När Ska Polisen Inse Att De..


Zantera
 Dela

Rekommendera inlägg

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1114438,00.html

 

Att läsa sånt här gör bara att man blir lite less på polisen.

Är det 105 gången de slår till mot TPB?

Polisen krigar för sina liv för att få ner TPB, och en vecka senare är det uppe igen.

Så har det alltid sett ut, och jag fattar inte hur de orkar.

Bara att inse att de aldrig kommer att kunna stoppa fildelningen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Destiny

Whooo! Tänk om det dom säger är sant :o R.I.P The Pirate Bay 2003-2007 "We will always remember you as the best Bittorent tracker in the world" =(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tour

Gå in på TPB o klicka er in på kopimi avdelningen(inte själva shopen utan kopimi grejen) väll där inne klicka på en av bilderna så kommer ni få fram detta polis tjockafräs som står att tpb sprider barnporr.

 

Förövrigt så har TPB backup servrar i både Holland och Polen så att släcka ner TPB lär de ju ej lyckas med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Om dom inte drar till Holland och Polen och saboterar där ^^ Men den kommer nog vara kvar i några år till =)

 

Tour: Jag klickade där och det var ju :o Det kom ju fram.... !!!! Varning! Gå inte in där!!

Redigerat av Destiny
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tour

Om dom inte drar till Holland och Polen och saboterar där ^^ Men den kommer nog vara kvar i några år till =)

 

Tour: Jag klickade där och det var ju :o Det kom ju fram.... !!!! Varning! Gå inte in där!!

 

jo vet blev också lite skraj när jag upptäckte det men jag tror inte det är nån fara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

Det där var inte barnporr -.- Det var nån himla .... sak -.- Han som gjorde sidan .. Det var hans barn som dansade kopimi dansen.. Glömt vad det var som dom vilje komma fram till... Jaja..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...