Inside Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Tycker ni att man ska få fuskamynt för ett gjort quiz? Själv tycker jag att det kan vara en idé att man skickar sitt gjorda quiz till en moderator ( som man gör med recensioner och liknande ) och om man får sitt quiz godkänt får man en liten summa fm. Eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 det var ett bra förslag :cool: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 vadå du menar att man skickar en quiz till en moderator och om den blir godkänd så kan andra göra quizen och om de vinner så får dem fuskamynt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Låter som en dålig idé, då kan man ju bara göra en quiz om vad som helst bara för att få lite FM. FM för nyheter, recensioner och fusk får man för att man lägger in något som kan hjälpa och informera andra om saker, och då förtjänar man ju lite. Quizar gör man bara för att det är kul. Nej, dålig idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Vitdom: Nej, jag menar att den som skapar quizen får fm. Kishuna: Moderatorerna bestämmer ju om ens quiz blir godkänt eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Dålig idé. Jag tror inte att moderatorerna vil sitta och göra en massa quiz för att se om de är bra eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Gillar inte heller den här idéen. Vem som helst kan väl göra en bra quiz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Fm om man gör ett Quiz med alla rätt. Typ 10 eller nått(FM alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 iron_maiden96: Det där var en dålig idé eftersom då kan man fuska till sig fuska mynt. Va, hur undrar du kanske? Jo igenom att en kompis gör en frågesport och säger alla svaren till dig innan du gör den. Inside Intressant idé, en av de bättre på senare tid! Jag tror att det här skulle leda till mer ordentliga och bättre frågesporter. Men å andra sidan så har nog inte moderatorerna tid till att göra detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Jag är också positiv till det här. Kvaliteten på vissa frågesproten stinker! Kunde man inte ha ett system där man får FM (10) om man får 5 positiva betyg eller något. Ett sorts rating system som skulle uppmuntra tilll bar genomtägta frågesporter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Bra idé, BornInBarcelona, fast utan det där med fuska mynten... Man ser bara hur mycket rating en quiz får, att ha fem stjärnor på en quiz är väl belöning nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 BornInBarcelonas förslag lät bra tycker jag. Men Cheatcat har rätt, inga fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.