Gäst Totorio Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 gillar me iden med rating fast utan fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 iron_maiden96: Det där var en dålig idé eftersom då kan man fuska till sig fuska mynt. Va, hur undrar du kanske? Jo igenom att en kompis gör en frågesport och säger alla svaren till dig innan du gör den. Inside Intressant idé, en av de bättre på senare tid! Jag tror att det här skulle leda till mer ordentliga och bättre frågesporter. Men å andra sidan så har nog inte moderatorerna tid till att göra detta. man kan väl skapa en bott till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Nej, inga fler botar! Föressten, Quizen är borttagna... Redigerat 24 Juli 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) jag har en idé, när man gör en quiz kan man ställe in så att om nån klarar alla rätt får den xx antal fuskamynt Redigerat 24 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Nej, inga fler botar! Föressten, Quizen är borttagna...Ja men dom kommer tillbaka till jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Dålig idé. Jag tror inte att moderatorerna vil sitta och göra en massa quiz för att se om de är bra eller inte. Jag tror nog inte att dem sitter och gör dem utan att dem bara läser igenom frågorna och svaren, ungefär som nyheterna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.