Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag har precis lånat ratchet & clank av en kompis och undrar om det finns svenska elr svensk text  jag fattar inte ett skit va man ska göra  :angry:

nej det finns inte svenskt. OM DU VÄRKLIGEN ÄR 13 HUT KAN DU FÖRSTÅ NOLL MIN BROR SOM E 8 ÅR HAR KLARAT SPELET UTAN HJÄLP.
Skrivet

Jag har precis lånat ratchet & clank av en kompis och undrar om det finns svenska elr svensk text  jag fattar inte ett skit va man ska göra  :angry:

Men jag mena inte på det sättet!!! Jag menar hur man kan veta vart man ska och jag vet ingenting om ratchet & clank, jag har ALDRIG spelat det!

och jag undrar om nån kan berätta lite fakta vad man ska göra för att klara spelet

Skrivet

jaha, varför sa du inte det från början, men ratchet and clank 1 är ju jättelätt att förstå, men om man inte gör det finns det massvis med walkthroughs på nätet googla bara, men dock är typ alla på engenska

Skrivet

men seriöst. om du bara koncentrerar och lyssnar på vad dom säger i början så fattar du. jag menar t.o.m när jag var 9 år fattade jag och klara av spelet (när jag nyss fick det)!

• Skapa ny...