JonteFire2 Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jag har precis lånat ratchet & clank av en kompis och undrar om det finns svenska elr svensk text jag fattar inte ett skit va man ska göra :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jag har precis lånat ratchet & clank av en kompis och undrar om det finns svenska elr svensk text jag fattar inte ett skit va man ska göra :angry: nej det finns inte svenskt. OM DU VÄRKLIGEN ÄR 13 HUT KAN DU FÖRSTÅ NOLL MIN BROR SOM E 8 ÅR HAR KLARAT SPELET UTAN HJÄLP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 men ärligt, engelskan i spelet är inte svårt på något sätt, och man behöver ju bara förstå lite för att klara spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Jag har precis lånat ratchet & clank av en kompis och undrar om det finns svenska elr svensk text jag fattar inte ett skit va man ska göra :angry: Men jag mena inte på det sättet!!! Jag menar hur man kan veta vart man ska och jag vet ingenting om ratchet & clank, jag har ALDRIG spelat det! och jag undrar om nån kan berätta lite fakta vad man ska göra för att klara spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 jaha, varför sa du inte det från början, men ratchet and clank 1 är ju jättelätt att förstå, men om man inte gör det finns det massvis med walkthroughs på nätet googla bara, men dock är typ alla på engenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 okej men vad ska jag söka på då?... ratchet & clank? walktroughs??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 pröva båda, eller gå in på http://www.gamespot.com/ps2/action/ratchet...tag=tabs;cheats längst ner finns det bra guider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashki Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 men seriöst. om du bara koncentrerar och lyssnar på vad dom säger i början så fattar du. jag menar t.o.m när jag var 9 år fattade jag och klara av spelet (när jag nyss fick det)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 (redigerat) Gamefaqs.com is your friend! men den e på engelska då finns ju den här hemsidan: angelsk översättning Redigerat 11 Juli 2007 av Mashemoto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Okej, men hur kan ni fatta vart ni ska då...det finns ju jättemånga vägar att gå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 testa dig fram? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 precis, testa dig fram, du kommer aldrig någonvart om du inte prövar dig fram, och det finns faktiskt inte särskilt många vägar att gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg