Scarlet Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Haha Ofta 14 årigar kan följa regler :visslar: Jk! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Men smidigt att fråga hur man får koden.. Du kunde väntat 20 minuter till och istället så frågaru vad det är för kod och nu fick alla icke 15 åringar veta att det inte finns nån kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 lol om man vill ta sig in på 15+ forumet när man är typ 13 så registrerar man sig väl som nått över 15? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Lol admin kan typ bara koden xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) För att moderatorer som är under femton kanske ska kunna komma in dit? Redigerat 15 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Det tror jag inte Grattis på 15-års dagen nu får du köra moppe och ha sex (lagligt) helt inte på samma gång dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 15+ forumet borta? Eller bara jag som är blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 nej det är borta det användes för lite sa admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 GAAAH jag som precis blev 15 sen blev forumet fixat sen är det borta -____________- Jag som väntat så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Det tror jag inte Grattis på 15-års dagen nu får du köra moppe och ha sex (lagligt) helt inte på samma gång dock Det där lät så j*vla kul alltså :lol: :D :lol: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Lol admin kan typ bara koden xD Tror inte att det fanns någon kod alls. Det stog så men det var inte så, rätt svårt för mig att förklara hur jag menar. :) Och moderatorer under 15 borde kunna ha tagit sig in dit utan kod, då jag är ganska säker på att dem kan se alla forum. Men det här är bara min gissning om vad det var förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 ja, men spela roll! Nu är han femton och kan gå in på 15+, nu låter vi tråden få vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.