Hoppa till innehåll

Fuska.se Mix

Rekommendera inlägg

Det är så att jag har en idé. Jag tycker att vi samlar ihop 5 personer som ska köra cuper under mixnamnet: Fuska.se. Det är alltså ingen klan, men att dom här 5 personerna ska ut och sprida ut Fuska.se namn genom att spela cuper, ligor och liknande.

Kraven är:

*Counter-strike 1.6

*Mick samt kommunikations programet Ventrilo

*Personen ska till exempel veta vart Long ligger, alltså namn på olika ställen och veta vart de ligger.

*Och sist men inte minst pcw erfarenheter. Alltså då menar jag ingen som tror att han är bra bara för att han spelar bra på public.

Och framför allt, var en trevlig person, det vill säga ingen som fräser mot sina medspelare och ingen som klagar på motståndarna.

Och då har jag ju ingen ventrilo server som vi kan vara inne i och spela. Jag har för mig att fuska.se hade en ventrilo server? Den kan vi sitta och lira i.

Positioner:

För att vi ska vinna så många cuper/ligor som möjligt så tycker jag att vi delar ut 2 väldigt viktiga positioner.

Det kommer behövas en ingame-leader och en awpare.

Jag kan ta på mig båda delarna, men det finns säkert bättre awpare och ingame-leaders än mig här på sidan, men det kommer antagligen dömas genom några pcwer om vilka 2 som får positionerna innan vi börjar spela ligor/cuper.

Lista På Spelare:

madeye (Temporary awpare och ingame-leader) (Justusett)

ashtern (ashtern)

LooK^BloDZ (BurningHypno)

Reserver (ifall det nu kommer behövas):

FuzzyDoor (Aegzor)

Ursäkta mig för stavfel och liknande

//madeye eller också kalla Justusett.

Redigerat av Justusett
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst BurningHypno

Tyvvär har jag trampat sönder min mic :( Ska se vad morsan kan göra, men om jag inte kan fixa en mic på ett sätt, kan du göra ett undantag för mig? Jag kan höra er endå.

Jag är en väldigt bra teamspelare och delar gärna med mig frags. Jag lyssnar bra på mina spelare. Jag använder AWP mycket. Jag brukar INTE spela på public's.

Mitt Nick : LooK^BloDZ

Jag kan fixa en ventrilo server. Och jag vill gärna vilken version ni menar. (Ventrilo)

Redigerat av BurningHypno
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi menar den vanligaste. Ingen undantag på mick, mick måste finnas.

jag kan bli awp:are .. jag är hyfsat bra med den på pcw , jag kan taktikerna , jag vet var cw , mitt , long allt sånt ligger på dom orginella banorna .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Okej, nu så är vi totalt 3 personer. Och totalt 1 reserv eftersom att han ska åka iväg. Jag har fortfarande ingame-leader och awp positionen tills vi har hittat 2 personer till och spelat pcw.

Redigerat av Justusett
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BurningHypno

Jag är sugen på Ingame ledare. Annars sitter AWP bra. Om inget funkar, så är jag fortfarande nöjd =)

Redigerat av BurningHypno
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det skulle vara bra ifall någon kunde fixa en server, servern behöver inte vara bra. Servern behövs till för sätta upp taktiker alltså positioner som ct till exempel. Alltså det behöver inte vara en spelserver, jag själv kan inte lägga upp något eftersom det inte går att öppna portar av någon dålig anledning.

Redigerat av Justusett
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...