Hoppa till innehåll

Fuska.se Mix


 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Mitt internet går på 24Mbit. Jag kan sätta upp en, men dock inte en Pcw.

 

 

Same shit här, nära eller långt avstånd så klarar jag mig bra. Men under dom här senaste veckorna så har jag inte varit awpare så mkt rätt ovan och osäker med den. Vi får se efter pcw, då utser vi alla en awpare och en ingame-leader.

 

Plus att mina reflexer är lika snabba som en gammal ko. Alltså inte särkiligt snabba, så det kommer antagligen vara någon annan än jag som blir awpare, alltså du ashtern blir antagligen awparen ifall ingen annan har snabbare reflexer och är säkrare med den.

Redigerat av Justusett
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst BurningHypno

Info Om Mig med AWP:

 

Jag brukar oftast köra awp på dom mest säkra ställena. Jag brukar oftast inte skjuta hela tiden och försöka skjuta genom väggen. Jag skjuter när jag är säker på att jag träffar. Ibland försöker jag. Jag brukar oftast ha deagle ifall det blir rush emot mig. Eller ibland om jag hittar ett vapen (AK EX) så brukar jag kasta ner och upp vapnet till stället jag ska campa och använda awpen på. När jag får rush tar jag bara ak:en och dödar dom. Jag gillar desvärre inte spray :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ifall man ska vara en bra awpare så är man sparsam, tålmodig och sitter inte i spawn och lamar. Man ska kunna peaka ut folk genom mitten till motståndarnas spawn eller ifall man peakar cw. Man kunna snabbzooma i tajta situationer och inte tappa greppet. Det är ett problem jag har, och man ska inte switcha direkt efter man har skjutit, utan låta awpen zooma in igen och vara beredd på ifall det sitter någon annan o klämmer bakom väggen.

 

 

Det tog verkligen tid för mig att träna med awp...

Allt inom närstrid lärde jag mig på DM, det har säkert ni andra också?

Avstånd har det varit public, dm och pcw/cuper och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BurningHypno

Klart jag inte mytar, hitta en guide på nätet, som inte lärde mig något. Hursomhelst, min mic är inte superbra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart jag inte mytar, hitta en guide på nätet, som inte lärde mig något. Hursomhelst, min mic är inte superbra

 

Har mic , men inte ventrilo . Du får säga sen vilken version

så jag kan ladda ner på deras hemsida .

 

Har reflexer och är jäkligt hyffsat med zoom-skjutning (när man siktar precis när man skjuter) och har träffat 86% av alla skott jag skjutit .. så vi vinner nog en pcw alla vi :) med mig i mitt och campar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...