Gäst Elite Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) tjabba jag behöver lite tips på hur jag ska vara mot min tjej tacksam för svar :blink: :huh: :unsure: Ändrat. xD Redigerat 24 Juli 2007 av Paelsboll Citera
Northwest Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 tjabba jag behöver lite tips på hur jag ska vara mot min tjej tacksam för svar :blink: :huh: :unsure: kan vara en fördel att vara snäll mot sin tjej ja Citera
w4nkarN Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Skrivet 14 Juli 2007 behandla henne som du själv vill bli behandlad :) Jepp det är det! Mina tips(utom det) Var snäll. Inte uppk*ftig osv Ja? Vad kan man säga mer? Inte mkt Citera
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Skrivet 24 Juli 2007 snäll,trevlig bjud hem henne prata alltid med henne och säg att du älskar henne Citera
w4nkarN Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Skrivet 27 Juli 2007 Ehhum? Det låter somom hn är kär i henne men dom inte är ihop Stefan_Fox. Men det var ändå bra sagt ; ) Citera
xantanos Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Skrivet 27 Juli 2007 men som zwailon sa, fjäska inte för mycket, då kan hon tröttna Citera
Selene Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 @Selene: Klokaste sagda jag hört på riktigt länge med tanke på dom 2 inläggen ovan^^ Ja verkligen om man ser de två inläggen över ^^ Citera
AntiVirus Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Nopp, du ska misshandla henne, våldta henne m.m. Men herregud vilken fråga.. Klart du ska vara Citera
lundquist Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 neh, var inte snäll. många tjejer gillar lite hårdare killar. visa henne att hon e din b*tch. Citera
Selene Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 neh, var inte snäll. många tjejer gillar lite hårdare killar. visa henne att hon e din b*tch. Funkar nog inget vidare på de flesta tjejerna. Det är väldigt få tjejer som vill ha stora och "tuffa" killar. De flesta tjejerna gillar de snälla och omtänksamma killarna. Citera
lundquist Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 min brud gillar när jag e elak mot henne, det var hon som köpte piskan ! hon har inget emot om jag strular med andra heller, ni borde prova det ! Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 min brud gillar när jag e elak mot henne, det var hon som köpte piskan ! hon har inget emot om jag strular med andra heller, ni borde prova det ! hoppas du skojar, om du piskar henne och hon vill de så undrar jag vem f*n du har frågat chans på...... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.