WASD Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Läs topic. Ska man typ säga, "jag gillar dig", "jag tycker om dig", "jag älskar dig", "får jag chans på dig?"... eller hur är bäst att säga till en tjej om man gillar henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 (redigerat) om du gillar din tjej så mycket så kan du la typ säga du är söt och vacker bjud ut henne vetja så kommer hon säkert gilla dig ännu mer du ps köp nånting fint och skicka på posten hon kommer garanterat att tycka om dig ännu mer då :lol: :) Redigerat 12 Juli 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 jag ska nog prova att säga att hon är söt (om jag vågar) & om jag märker att hon gillar mig så kanske jag köper nått :) låter det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 jag ska nog prova att säga att hon är söt (om jag vågar) & om jag märker att hon gillar mig så kanske jag köper nått :) låter det bra? Om du känner henne relativt bra och hon vet vem du är så funkar det nog bra att säga att hon är söt. Annat är det om det är en tjej som du inte känner så bra för att om du då säger att hon är söt så kan hon bli avskräckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hon började på min skola för 2 år sen & hon har vart hemma hos mig en gång & jag hos henne en, så man kan säga att vi känner varandra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 säger för in i bövelen inte att du älskar henne för att älska är ett förbenat överdrivet/överskattat ord! Sen så skippa köpa grejsen, man ska kunna klara av det utan att fjompa(se det som ett en utmaning i utmaningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 ok tack för all hjälp, jag hade inte tänkt att säga "älskar" det första jag gör ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.