Hoppa till innehåll

Mer Fuskrank/mynt För Längre Inlägg


WASD

Rekommendera inlägg

Det skulle bli ganska jobbigt för moderatorerna att avgöra vilka inlägg som förtjänar mer eller mindre FM. Dessutom skulle det bli en massa klagomål.

 

dom längre inläggen ger ju mer fm/fr, och det forumet jag var medlem på som hade så hade typ inga klagomål & många medlemmar skrev rätt så långa inlägg där.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ok, men då kan man ju skriva ett jättelångt onödigt inlägg och få mycket FM. Ni som tänker ut sånt här verkar vara helt galna och vill tjäna FM och FR så lätt som möjligt.

 

Uhm, nej.

Om man brukar skriva korta inlägg så förlorar man på detta, men om man vanligtvis skriver långa inlägg tjänar man på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Och om man skriver långa onödiga inlägg så blir man varnad

 

 

EDIT: Har räknat lite, om ett normal-långt inlägg har 50ord så blir det 0.06fm per ord & 0.008fr per ord, om detta nu införs så borde det också vare en maxgräns på hur mycket man kan få.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hadde för mig att det var så ett tag för länge sen på fuska? Har jag helt fel nu, eller?

 

Tja, en FM bonus för längre inlägg, är väl lite att ta i, men om man skippar 'startkapitalet' (d v s det man får för varje inlägg), så kanske... FR bouns, njaaah... I och för sig så förtjänar man kanske lite extar om man gör långa gudier och sånt. Ja, jag tycker oxå att det är en bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lösningen på detta problemet är: ta bort FM och FR, ni  är väl inne på forumet för att snacka, och inte för att få låtsas pengar och och nån töntig rank?

 

Det är nog det sämsta förslaget hittills :P många skulle sluta då & jag skulle bli väldigt inaktiv.

 

Jag tycker bara det är orättvist som jag skrev i mitt första inlägg.

 

 

Och om det införs så ska inte gamla inlägg räknas in för då kanske man helt plötslit får jätte mycket mindre/mer fm/fr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lösningen på detta problemet är: ta bort FM och FR, ni  är väl inne på forumet för att snacka, och inte för att få låtsas pengar och och nån töntig rank?

 

håller helt med och om man tog bort fmn då skulle kanske några tänka: "Varför ska jag lägga in ett fusk här bara för att få beröm av några jag inte känner? så fr och fmn är bra.

 

förövrigt är det en bra ide och jag hoppas verkligen admin och dom andra moderaterna ser detta och snackar ignom saken för snälla admin och moderaterna ignorera inte det här och fortsätt som vanligt det här är en jätte bra idé

 

 

ojdå nu skrev jag lite långt jag fick lust och kunde att jag inte kunde sluta förens jag framfört mitt budskap

Redigerat av hyldran0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det vorde nog tekniskt lättast att räkna teken

och ge typ 1FM för 1-100 teken

2FM för 100-200 teken osv

 

inte så bra, nu får man ju 3fm för ett inlägg nu och jag räknade ut att ett vanligt inlägg är ungeför 50ord & då skule man bara få 1fm för ett normal-långt inlägg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...