RamJam1921 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Tror inte att det går tyvärr, :/ det var därför spelet fick så dåligt betyg, jag citerar: "Vi ville slåss mót motståndarna, inte våran x-box 360 kontroll", Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Tror inte att det går tyvärr, :/ det var därför spelet fick så dåligt betyg, jag citerar: "Vi ville slåss mót motståndarna, inte våran x-box 360 kontroll", Lol, nja C&C Tiberium Wars på Xbox 360 har faktist fått lite blandade resultat, kan medge att jag inte själv gillade det men har sett betyg som 9/10 och 3/10 O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryu-hayabusa Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 det är en usb längst ut på kontrollerna med sladd men jag tror inte det går med mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Kanske om du har en som passar i USB porten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Det är inget som säger att den funkar även om den passar i USB-porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.