garkan Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) Hej , jag och andersffs har gjort ett eget community om cs-cupar och andra saker . I denna hemsida kan du registrera din klan och vara med i olika cuppar och spela lite på våra publica servers . När du skrivit in din klan så kan du få låna en server för bara 3 kr / timme av oss , just nu har vi bara 2 servrar . Sidan Denna sida kan inte anses som reklam , denna tråd är bara ett tips för sånna som söker pcw , som inte orkar kolla runt i mIRC för att hitta en pcw . Tack och hej . Redigerat 13 Juli 2007 av ashtern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Det visste jag för längesen ;) Men dock behöver ni ett FORUM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 14 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Det visste jag för längesen ;) Men dock behöver ni ett FORUM Aa vet .. vi gjorde den igår min vän :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Det ser lite oprofessionellt ut när det står "OBS! Sidan ser bäst ut i FireFox!". Ni kanske ska ta bort det? "God eftermiddag!" kanske heller inte ska vara där, passar bättre med bara välkommen till Claneon. Det är i alla fall vad jag tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) God morgon står det innan klockan 12, god efter middag står det innan klockan 17 & sen står det God kväll. Och det är många sidor som det står vilken webbläsare sidan är bäst i. "Det ser lite oprofessionellt ut.." Men proffs jobbar för pengar.. Redigerat 14 Juli 2007 av Andersffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) God morgon står det innan klockan 12, god efter middag står det innan klockan 17 & sen står det God kväll. Och det är många sidor som det står vilken webbläsare sidan är bäst i. "Det ser lite oprofessionellt ut.." Men proffs jobbar för pengar.. Eftersom man kan hyra server hos er så tjänar ni ju i stort sätt pengar? Eller hur? Aja, ni får ju ha det hur ni vill. Det är bara vad jag tycker. Redigerat 14 Juli 2007 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 (redigerat) Vi jobbar fortfarande inte med det och har inte fast inkomst, desutom är jag 16 år så du kan inte gämnföra oss med spelarenan.. Men tack för feedbacken =) Redigerat 14 Juli 2007 av Andersffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg