Hoppa till innehåll

Vad Tycker Ni Om Fuska.se


Rekommendera inlägg

Skulle vilja veta vad folk tycker om hemsidan...

 

Det här är vad jag själv tycker:

 

Forumet:

Kan vara kul, men de flesta trådar skapas inte för något speciellt syfte, folk vill bara spamma eller få flera posts (eller vad*** det heter på Fuska.se :huh: )

 

Fusken:

Helt klart den bästa fusksidan, men precis som forumet så är folk helt skrivgalna här med. Om man t ex söker fusk till Halo, kan man hitta fusk som de här:

"Om du vill klara bana 1 så ska du använda vapen ett och kasta granater",

eller till...

... ja inte *** vet jag. Tror ni fattar vinken. Skulle uppskatta om man på något sätt kan betygsätta fusken, men även "rösta bort" dem, så spammglada personer inte spammar ner även fusksidan.

 

Guider:

Ja, jag vet inte vad man ska säga egentligen, ganska kasst överhuvudtaget. Mer som utfyllnad. 11-åriga småpojkar som skriver om sina spel. De flesta guider är helt KASSA!

Om Fuska.se skulle "anställa" några engagerade personer att testa spel (som de köper själva) kanske man skulle få bättre guider... Betalningen kanske skulle kunna vara en egen rank (ex "Speltestare), eller extra fuskamynt.

 

Ja, nu vet ni vad jag tycker ivarjefall...

Btw, klaga hur mycket ni vill, och moderatörer, varna mej eller vad*** ni vill...

Struntar jag fullständigt i :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst BurningHypno

Jag tycker ju att detta forumet är fylld med totala idioter som dig. Dra inte in åldern -_-

Redigerat av BurningHypno
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Hmmm, vad ska jag anse...?

Jadu, nu kräver väl du allt för mycket av forumet. Forumet är stort. Närmare 30 000 personer, stort. Ingen orkar och skriva sånna spelguider som du blir nöjd med. Eftersom folk hänger här för att uttrycka sig och ha kul.

 

Ingen vill anställa personen som gör spelguider, alla gör så bra de kan. De flesta fusken är ganska lätta att förstå, och vad jag har märkt så fungerar de flesta också.

 

Och så onödigt att klaga så mycket på forumet, du kommer inte att förändra någonting genom att bara gnatta om det. "AAAA, DET ÄR FÖR MYCKET SPAM", det fungerar liksom inte att säga så... Ge ett förslag på hur vi ska ändra det om du har en sådant åsikt.

 

Jag ville också påminna dig om att du har en väldigt låg rank för att ha varit medlem i ett år. Det tyder på att du inte är speciellt aktiv, så vad tjatar du på?

Åldern spelar heller ingen roll, det kalla att vara mogen istället.

 

Och inget forum är perfekt för ***.

Sådeså, slut-tjatat! .slut

 

EDIT: Vad jag såg nyss så hade du postat 49, av din 62 (74%)inlägg i Pokémon-forumet. Där finns det spam ska du veta, eftersom många nya medlemmar postar där. Många blir medlemmar och postar sina frågor där, eftersom de anser att sajten ser bra ut. Pokémon är också populärt på sitt sätt, det tyder också på mycket spam.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först vill jag börja med att citera det som står när man går in på den här delen av forumet.

 

"Framför dina synpunkter,klagomål , tips och frågor om sidan Fuska.se här..."

 

Alltså är den här posten helt och hållet giltig eftersom man får klaga här. Jag anser att det är sådana här trådar som är bra att de dyker upp med jämna mellanrum.

 

Vad tycker då jag om fuska.se

Fusk och Guider använder jag aldrig, har aldrig funnit någon nytta med dem.

Forumet är relativt tråkigt, men funkar helt okej som tidsfördriv om man inte kan komma på ngt annat. Jag tycker standarden sänks av smörslickeri, alldeles för hög till tro till moderatorer och räddsla för att säga vad man tycker.

Om man bortser från dessa så är forumet okej.

Redigerat av Selene
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

forumet: 7/10

fusken/guiderna/tipsen: 10/10

adimn: 0.1/100

 

Du, jag vill inte gå för mycket offtopic sorry... men det var en grymmt bra kommentar.

 

Och Dave, varför tycker du inte om admin? Motivera? Klart att admin gör ett bra jobb, han skapade ju forumet... och själva forumet (tekniskt sett) har ju bara blivit bättre. Däremot har många bra människor slutat eller blivit bannade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Selene, men vad är meningen med klagomål när man inte ens har en bra motivation?

 

Alla ska ha rätt till att säga sin åsikt och klaga eller brömma men det betyder inte att de måste ha de bästa motiven. Visst vill man vinna över andra för att få dem förstå ens åsikter så måste man ha bra motiv. Och bara för att man klagar så måste man inte ha en drös med förslag på ändringar, man kan ju oxå upplysa om att man anser att ngt är fel och då kan de som sköter sidan inse att kanske vissa saker inte är så bra och försöka förbättra dem.

 

Fuska är fullproppat med folk som inte vågar säga sin åsikt. Om man klagar på en sak som är fel får man i stort sätt höra att man är dum och att man ska hålla tyst eftersom endast moderatorer och admin vet vad som är rätt och fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...