Hoppa till innehåll

Kolla Här!


Elias
 Dela

Rekommendera inlägg

men det är ju olagligt att ladda ner spel

 

det är lagligt om man äger spelet eftersom om man redan har det till n64 så är det ju onödigt att betala en gång till för samma spel dessutom så kanske emulatorn man laddar ner har gameshark och massa olika hacking kapabilteter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

men då är det ju ingen idé för man har ju redan spelet då ;P

 

Tja, har någon av er här på fuska.se någonsin tänkt: f*n, varför sålde jag mitt nintendo 64 jag älskade ju att spela t.ex mario kart. Nå, här är lösningen! nintendo 64 emulator!! Gå först till sidan theemulator-zone och kolla till vänster på emulators under nintendo klicka på nintendo 64. Där scrollar du ner lite och klickar på project64 sen laddar du ner den. Efter det så går du till den här sidan och så kan du ladda ner vilket n64 spel du vill och om du har några problem så skriv bara det under mitt inlägg.

men skitsamma har fattat lite nu... men vart ska man trycka på när man är på den 2.a sidan... har laddat hem projekt64 eller va det hette! :rolleyes:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men då är det ju ingen idé för man har ju redan spelet då ;P

 

Tja, har någon av er här på fuska.se någonsin tänkt: f*n, varför sålde jag mitt nintendo 64 jag älskade ju att spela t.ex mario kart. Nå, här är lösningen! nintendo 64 emulator!! Gå först till sidan theemulator-zone och kolla till vänster på emulators under nintendo klicka på nintendo 64. Där scrollar du ner lite och klickar på project64 sen laddar du ner den. Efter det så går du till den här sidan och så kan du ladda ner vilket n64 spel du vill och om du har några problem så skriv bara det under mitt inlägg.

men skitsamma har fattat lite nu... men vart ska man trycka på när man är på den 2.a sidan... har laddat hem projekt64 eller va det hette! :rolleyes:

 

det är visst mening om du typ ska till något ställe och deet inte finns någon el men om du har en bärbar dator så kan du ju spela då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, har någon av er här på fuska.se någonsin tänkt: f*n, varför sålde jag mitt nintendo 64 jag älskade ju att spela t.ex mario kart. Nå, här är lösningen! nintendo 64 emulator!! Gå först till sidan theemulator-zone och kolla till vänster på emulators under nintendo klicka på nintendo 64. Där scrollar du ner lite och klickar på project64 sen laddar du ner den. Efter det så går du till den här sidan och så kan du ladda ner vilket n64 spel du vill och om du har några problem så skriv bara det under mitt inlägg.

men hallåå???

Jag vet inte hur man gör på den andra sidan där man ska ladda hem spel, Hur gör man??? Kan ni svara på det eller????

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

sorry, har varit fast i maplestory ett par dar men nu e jag inne och jag kan svara. great gonzales, om du vill ha en ds emu så kan du gå till theemulatorzone och ladda ner en ds emu som e högst upp på listan den med mest rating (kommer inte ihåg vad ordet betyder på svenska men jag vet vad det betyder..) och om den inte funkar så tar du en med mindre rating och om det inte funkar så tar du en med mindre rating osv. fast om ingen funkar så skriver du det här så kan jag hjälpa dig :D och spelen laddar du ner på dgemu.com eller nåt sånt googla dgemu så hittar du sidan där på dgemu så får du göra ett acc och börja skaffa poäng. ett litet tips ifall du vill ha mycket poäng så kan du skriva en reccencion (sorry jag skippa svenskan på skolan :P ) till ett spel så får du typ 20poäng och för det så kan du köpa ett nds spel. ps vissa spel funkar inte pga att dom är 1 skadade 2 mongo eller 3 du råkade ladda ner ett gameboy spel .P ajja skriv om det händer nå krångel. oj sorry jonte jag glömde dig :wacko: amen läs mitt pm.

Redigerat av Elias
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...